Gå til innhold

Konkurranse: Sjekk om du vant i julekalenderen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde virkelig bare 63% riktige svar på den 24 luken?

Hva i alle dager klarte folk å bomme så stygt på... :/

Ivy Bridge, 6 kjerner, og X = "do please overclock me!".

 

 

Gratulerer til vinnerne, og jeg misunner ikke den som vant et PC-343, også kjent som Cube Case; jeg har et selv, og det er ikke så lett å jobbe med som det som står på papiret skal ha det til.

Lenke til kommentar

Jeg vinner aldri noe :(.

 

Ikke her heller. Jeg kan kjøpe 5 Flaxlodd, og ikke vinne noe, men om jeg gir bort ett, så vinner de som får det vanligvis. ;)

Men, det hadde vært gøy å vunnet 2-5 premie i Lotto, etter 170 innleveringer og 7 sistepremier. Eller vunnet noe i en konkurranse, Det virker, merkelig nok, som det er de som HAR penger eller materielle goder, som vinner både i Lotto og konkurranser,men det er nok ikke bare en følelse.. :-)

Lenke til kommentar

Ikke her heller. Jeg kan kjøpe 5 Flaxlodd, og ikke vinne noe, men om jeg gir bort ett, så vinner de som får det vanligvis. ;)

Men, det hadde vært gøy å vunnet 2-5 premie i Lotto, etter 170 innleveringer og 7 sistepremier. Eller vunnet noe i en konkurranse, Det virker, merkelig nok, som det er de som HAR penger eller materielle goder, som vinner både i Lotto og konkurranser,men det er nok ikke bare en følelse.. :-)

Hadde du fulgt med i mattetimene hadde du lært at sjansene for å vinne i Lotto er alt for små for at det skal være noe vits med de gevinstene det gir.

RiksToto derimot ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...