Gå til innhold

Nytt år, nye mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre Lumia 820 er betraktelig mye billigere enn 920 ser jeg ikke poenget med denne mobilen. Hvorfor gå for en ny 820 når du kan velge en 920?

Alt i alt, høres det stusslig ut at Nokia bruker tid og penger på et slikt produkt, de burde heller bruke tiden sin på å oppgradere modellene sine eller komme ut med bedre telefoner, og ikke kaste bort tid på å lage "dårligere" enn de dem allerede har ute på markedet.

Lenke til kommentar

Med mindre Lumia 820 er betraktelig mye billigere enn 920 ser jeg ikke poenget med denne mobilen. Hvorfor gå for en ny 820 når du kan velge en 920? Alt i alt, høres det stusslig ut at Nokia bruker tid og penger på et slikt produkt, de burde heller bruke tiden sin på å oppgradere modellene sine eller komme ut med bedre telefoner, og ikke kaste bort tid på å lage "dårligere" enn de dem allerede har ute på markedet.

 

Så samme med Samsung og HTC...?

De kan beholde Ativ S / Galaxy s3, 8X / One x + og kaste resten av skrotet på dynga...? ;)

Lenke til kommentar

Jeg ser jo poenget med Lumia 820, selv om prisforskjellen ikke er dramatisk..Den har jo samme prosessor, støtter minnekort, byttbart batteri, flere deksler du kan bytte på, og for noen er skjermen en mer passende størrelse. Til gjengjeld for at du betaler mindre mister du oppløsningen og det gode kameraet, og for de som ikke har behov for det så er det jo en god deal.

Lenke til kommentar

Jeg ser jo poenget med Lumia 820, selv om prisforskjellen ikke er dramatisk..Den har jo samme prosessor, støtter minnekort, byttbart batteri, flere deksler du kan bytte på, og for noen er skjermen en mer passende størrelse. Til gjengjeld for at du betaler mindre mister du oppløsningen og det gode kameraet, og for de som ikke har behov for det så er det jo en god deal.

 

Nå er skjerm og kamera for veldig mange et stort høydepunkt. Var jeg selv ute etter en Nokia modell og det stod mellom 820 og 920 hadde jeg uten tvil valgt 920, men det er min mening :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...