Gå til innhold

Nå får du Galaxy Note II-funksjoner på Galaxy S III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"som er en utvidelse av funksjonen som gjør at skjermen ikke slukker når du ser på den."Er det noe nytt da? Har hatt det på min SIII hele tiden.

 

De kunne droppa å skrive ikke slukker (det er jo en gammel funksjon som du sier), men rotasjon funksjonen funka greit igrunn :)

Lenke til kommentar

"som er en utvidelse av funksjonen som gjør at skjermen ikke slukker når du ser på den."Er det noe nytt da? Har hatt det på min SIII hele tiden.

"Smart Rotation" er en utvidelse av "Smart Stay"-funksjonen. Nå vil den som tidligere fortsette å holde lyset på, men også holde portrett-modus (og ikke bytte til landskap-modus) selv om du legger deg på siden. Med andre ord: telefonen bruker kamera for å se at ansiktet ditt ikke flytter på seg i forhold til telefonen og holder dermed orienteringen på skjermen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"som er en utvidelse av funksjonen som gjør at skjermen ikke slukker når du ser på den."Er det noe nytt da? Har hatt det på min SIII hele tiden.

 

Det er helt rett, du ar hatt den funksjonen hele tiden, det som er nytt er at mobilen tar et bilde av ansiktet ditt for å vite om bildet skal roteres eller ikke. Om dette er en utvidelse av "antislukkefunksjonen" kan vel diskuteres, jeg vil vel hevde det er en helt ny funksjon, selv om begge bruker frontkameraet og bildegjennkjenningsalgoritmer. Oppleves iallefall som en ny funksjon for brukeren.

Lenke til kommentar

Note 10.1 ble da oppdatert for ett par uker siden?

 

AtW

 

Dessverre, kun delvis korrekt. N8000 ble oppdatert for noen uker siden ja, men N8010/-13 har ikke sett noe... Sabla irriterende. Venter og venter (enda).

 

Kjører ikke S3 den berørte versjonen av Exynos med sikkerhetshull BTW? Trodde de skulle fikse det før utrulling (med mindre de har gjort det, i så fall bør de få ræva i gir på de andre enhetene også)...

Lenke til kommentar

"Smart Rotation" er en utvidelse av "Smart Stay"-funksjonen. Nå vil den som tidligere fortsette å holde lyset på, men også holde portrett-modus (og ikke bytte til landskap-modus) selv om du legger deg på siden. Med andre ord: telefonen bruker kamera for å se at ansiktet ditt ikke flytter på seg i forhold til telefonen og holder dermed orienteringen på skjermen.

 

Skjønner, takk for opplysningen.

Lenke til kommentar

fikk akkurat min s3 i dag. Fikk ikke oppdateringen gjennom telefonen, men den står å oppdaterer via kies nå.

 

Du stiller deg i kø for trådløsnedlasting når du sjekker første gang. KIES får du fortere slik du skriver, men trådløs pleier å være tilgjengelig etter et døgn eller så. Alternativt kan man bare vente og få den pushet automatisk trådløst.

 

Jeg gidder ikke dille med KIES lengre og har trådløs lading også. ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...