Gå til innhold

Er dette verdens minste minnepinne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unngå å rote den bort ved å legge den sammen med myntene i lommeboka. Den største ulempen etter min mening er å få den ut av trange USB-porter.

 

Denne er nok mindre i volum fordi den er vesentlig tynnere. Ca litt under halve tykkelsen siden den ikke kapsler inn hele USB-pluggen, men kun er på den siden der kontaktpunktene er. Den er selvsagt avtagbar fra resten av kortet. Jeg har en som ligner selv og den måler jeg nå til å være 1,0 x 12 x 25,5 mm = ca 306 mm3.

 

Patriot sin (den i artikkelen) er spesifisert til 5,3 x 16 x 18,7 mm = 1586 mm3, altså litt over 5 ganger så stor i volum.

 

Redigert: Denne og denne ser også ganske små ut.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+152

Problemet er at disse bittesmå minnepennene er treeeeeiiiige. Det er rett og slett ikke verdt det.

 

Nå ja, det kommer ann på hva du skal med den. Som en annen kommenterte lengere opp er de fine å legge f.eks. musikk permanent på for avspilling, du trenger ikke en særlig rask minnepenn til det. Men ja, til hverdagslig bruk tjener du nok ikke noe voldsomt på å gå ned i størrelse.

 

Lenke til kommentar

Unngå å rote den bort ved å legge den sammen med myntene i lommeboka. Den største ulempen etter min mening er å få den ut av trange USB-porter.Denne er nok mindre i volum fordi den er vesentlig tynnere. Ca litt under halve tykkelsen siden den ikke kapsler inn hele USB-pluggen, men kun er på den siden der kontaktpunktene er. Den er selvsagt avtagbar fra resten av kortet. Jeg har en som ligner selv og den måler jeg nå til å være 1,0 x 12 x 25,5 mm = ca 306 mm3.Patriot sin (den i artikkelen) er spesifisert til 5,3 x 16 x 18,7 mm = 1586 mm3, altså litt over 5 ganger så stor i volum.Redigert: Denne og denne ser også ganske små ut.

 

Vi bruker sånne til promotions eller lignende på jobben. Utrolig små når du bare tar av kortet, men har du på kortet så kan du nesten glemme og få inn 2 stk om usb portene er ganske ved siden av hverandre

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...