Gå til innhold

Sniktitt: DmC: Devil May Cry (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt feil skrevet,qouter fra teksten:

Engleforma gjer sverdet om til ein ljå

 

så du trur at i et vips så kan Dante gjøre om rebellion til osiris????NEI...FEIL...DUHHH...

 

man henter det fram slik det er accessible og man kan bruke det.

 

Ser jo med engang at du ikke har spilt noen DMC før og hadde foretrekt at et storspill som DmC hadde vært skrivd i bokmål.

 

Jeg liker ikke nye Dante sjøl,har vært mot nye dante siden begynnelsen av første trailern,men spillet har dmc dna i det og man kan lage sin egen kreativitet og det er hack n slash handler om.

Lenke til kommentar

?????????Hvorfor bytte ut en så awsome helt med den drittungen der ?

 

Seriøst. Er du ikke kommet over det enda? Gamle Dante er vel kanskje den aller mest generisk goth-helten gjennom tidene. Synes det er supert at de faktisk tør forfriske det litt, etter fire spill som er så godt som identiske. Hvis du vil ha gamle Dante, så får du spille gamle DMC.

Lenke til kommentar

Helt feil skrevet,qouter fra teksten: Engleforma gjer sverdet om til ein ljåså du trur at i et vips så kan Dante gjøre om rebellion til osiris????NEI...FEIL...DUHHH...man henter det fram slik det er accessible og man kan bruke det.Ser jo med engang at du ikke har spilt noen DMC før og hadde foretrekt at et storspill som DmC hadde vært skrivd i bokmål.Jeg liker ikke nye Dante sjøl,har vært mot nye dante siden begynnelsen av første trailern,men spillet har dmc dna i det og man kan lage sin egen kreativitet og det er hack n slash handler om.

 

Selv hadde jeg foretrukket at du skrev kommentarene dine på enten bokmål eller sidemål.

Lenke til kommentar

Seriøst. Er du ikke kommet over det enda? Gamle Dante er vel kanskje den aller mest generisk goth-helten gjennom tidene. Synes det er supert at de faktisk tør forfriske det litt, etter fire spill som er så godt som identiske. Hvis du vil ha gamle Dante, så får du spille gamle DMC.

Skulle likt og se hva du hadde sagt visst Link ble fjernet fra det nye Zelda spillet og Mike Tyson tok over som (the savior of Hyrule)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Seriøst. Er du ikke kommet over det enda? Gamle Dante er vel kanskje den aller mest generisk goth-helten gjennom tidene. Synes det er supert at de faktisk tør forfriske det litt, etter fire spill som er så godt som identiske. Hvis du vil ha gamle Dante, så får du spille gamle DMC.
Skulle likt og se hva du hadde sagt visst Link ble fjernet fra det nye Zelda spillet og Mike Tyson tok over som (the savior of Hyrule)

Vi har hatt en rekke Link'er opp gjennom årene. Hva med cell-shade Link fra Wind Waker? Eller han fra Phantom Hourglass og Spirit Tracks? For den saks skyld ble LoZ ikke et adventure-rollespill som vi kjenner det i dag før Link to the past. Zelda 2 var på toppen av det hele 2D plattformer til tider.

 

Hva med Mario? Han har vært i 2D, 3D og 2.5D (dvs 3D-figur i 2D akse). Utseendet har fint lite å si.

Lenke til kommentar

Skulle likt og se hva du hadde sagt visst Link ble fjernet fra det nye Zelda spillet og Mike Tyson tok over som (the savior of Hyrule)

 

Ikke sammenlignbart. Det som er sammenlignbart er derimot når spillene endret stil, og man fikk den tegneserieaktige Link. Alle klaget når det først ble avduket, men det endte opp med å bli mottatt som et av de beste Zelda-spillene så langt.

Lenke til kommentar

Helt feil skrevet,qouter fra teksten:

Engleforma gjer sverdet om til ein ljå

 

så du trur at i et vips så kan Dante gjøre om rebellion til osiris????NEI...FEIL...DUHHH...

 

man henter det fram slik det er accessible og man kan bruke det.

 

Ser jo med engang at du ikke har spilt noen DMC før og hadde foretrekt at et storspill som DmC hadde vært skrivd i bokmål.

 

Jeg liker ikke nye Dante sjøl,har vært mot nye dante siden begynnelsen av første trailern,men spillet har dmc dna i det og man kan lage sin egen kreativitet og det er hack n slash handler om.

 

Mogleg eg kunne ha vore meir presis i teksten der, men sidan eg skriv du får nye våpen du kan skifte ut tenkte eg det var tydeleg nok. Det har seg no uansett slik at når eit sverd blir til ein ljå midtvegs i eit angrep så er ikkje ordlyden "blir sverdet om til ein ljå" direkte feil, sjølv om det teknisk sett er to ulike våpen.

 

Om du ser det naudsynt å studere min DmC-bakgrunn kan du sjekke ut mine anmeldelsar av Devil May Cry 3 og 4.

Lenke til kommentar

?????????

 

Hvorfor bytte ut en så awsome helt med den drittungen der ?

...This. Ser i mine øyne ut som en pysete fyrstikk på 17 år.

Seriøst. Er du ikke kommet over det enda? Gamle Dante er vel kanskje den aller mest generisk goth-helten gjennom tidene. Synes det er supert at de faktisk tør forfriske det litt, etter fire spill som er så godt som identiske. Hvis du vil ha gamle Dante, så får du spille gamle DMC.

Mjæh, forfriskning kan være vel og bra, men dette ser mer ut som en reboot. Synes vrien i 4'ern var bedre da - Vi lar det kjente og kjære være, men introduserer samtidig en ny karakter i rampelyset.

 

Når det kommer til stilen, er vel ikke akkurat nye Dante mindre gotisk enn DMC 4 Dante, tvert i mot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Helt feil skrevet,qouter fra teksten:Engleforma gjer sverdet om til ein ljåså du trur at i et vips så kan Dante gjøre om rebellion til osiris????NEI...FEIL...DUHHH...man henter det fram slik det er accessible og man kan bruke det.Ser jo med engang at du ikke har spilt noen DMC før og hadde foretrekt at et storspill som DmC hadde vært skrivd i bokmål.Jeg liker ikke nye Dante sjøl,har vært mot nye dante siden begynnelsen av første trailern,men spillet har dmc dna i det og man kan lage sin egen kreativitet og det er hack n slash handler om.
Mogleg eg kunne ha vore meir presis i teksten der, men sidan eg skriv du får nye våpen du kan skifte ut tenkte eg det var tydeleg nok. Det har seg no uansett slik at når eit sverd blir til ein ljå midtvegs i eit angrep så er ikkje ordlyden "blir sverdet om til ein ljå" direkte feil, sjølv om det teknisk sett er to ulike våpen.Om du ser det naudsynt å studere min DmC-bakgrunn kan du sjekke ut mine anmeldelsar av Devil May Cry 3 og 4.

 

jo,det er feil du...

 

og 2 anmeldser gjør deg ikke pro DMC taler,jeg har spilt alle DMC spilla og DmC,bare det at du ikke fatter det du skriver er feil er bevis nok på at du ikke skulle kommet med slike utsagn angående DMC.

Lenke til kommentar
Kan noen fjerne kommentarene til zlpw0kerFrekkeste jeg har lest og total noob innen DMC
haha,her har du en cookie,gå i hjørnet som en flink gutt og spis den.ja,jeg er ikke no DMC veteran som holder på jump cancelling osv,men har spilt dmc spilla og liker de veldig godt.
Gjør alle en tjeneste og forsvinn fra internett.

 

Eneste jeg er ute etter var og rette på Øystein som tydelig ikke har 100% rett angående DmC anmeldelsen.

 

og så kommer andre inn og blander seg inn??

fortell meg, hva har jeg gjort deg????

 

Jeg har ikke starta noe med bortsett fra øystein,og spesielt ikke med deg mistabeen.

 

Når folk skriver feil angående om et spill/serie jeg har peil på er det min rett og rette på de.

 

er samme som folk sier Ninja gaiden sigma er button masher spill,som dexxus sier i ultraviolet "its on"

 

no offence mistabeen,men kunne brydd meg mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...