Gå til innhold

Jackpot på 95.9 millioner kroner, hva ville du gjort?


H1ghR0ller

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge siklet på jackpotten på Mega Fortune, som nå er på ville 95.9 millioner kroner. Kanskje har jeg også brukt noen kroner for mye på denne videoautomaten, men spiller man ikke vinner man heller ikke!

Spørsmålet hva jeg ville gjort om jeg vant den dukker ofte opp, og det er ikke sjelden jeg drømmer om akkurat dette.

Så sender jeg ballen over til dere, hva ville du ha gjort om du vant 95.9 millioner kroner?

Det kan være alt fra om du flytter utenlands for å unngå skatter og avgifter til om du ønsker å bygge deg en luksus villa i Bærum.

Så hva ville du ha gjort?

Endret av Uderzo
fjernet link
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

95,9 millioner ja...! Spørsmålet er vel heller hva man _ikke_ kan gjøre :) Det er jo så mye penger at man ikke trenger å tenke mer på det resten av livet... bortsett fra at skattekontoret skal ha en tredjedel av pengene da.

 

Hadde nok blitt en bra kåk tenker jeg, og en dugelig bil. Fond til ungene også tenker jeg. Endeløst med muligheter!

Lenke til kommentar

Det er akkurat det, nok av historier om folk som har gått på en smell både psykisk og fysisk etter å ha vunnet en slik jackpot.

 

Heldigvis har nettselskapene som har denne jackpotten også økonomisk rådgivning om man skulle være så heldig å vinne.

 

Se på den norske tjueåringen som vant 92.4 millioner kroner for et års tid siden foreksempel, han fikk jo økonomisk rådgivning og det virker som om alt går bra med han!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Evt "Generell Spilldiskusjon"-forumet. Mtp Nettspill kan jo spilles overalt nå. Både på tlf, nettbrett, TVer med flashstøtte, osv osv. :) men men. trenger vel ikke være så pirkete på alt.

 

Jeg hadde nok levd på renter resten av livet. + kost meg litt da, selvsagt. :D

 

Ok, enig i den!

 

Mega Fortune er en spilleautomat man kan spille på både mobil, nettbrett og pc! Uansett, jeg skal prøve å vinne denne i kveld!

Lenke til kommentar

 

Jeg fant ikke noe annet passende tema? Det er vel et spill man spiller på Pc, så da tenkte jeg det burde gå bra å legge det her.

 

Kan du definere PC-spill? :)

Nja, tittelen på tråden og spørsmålet vi diskuterer er jo hva vi ville gjort om vi vant mange penger? Ser ikke hva der har med PC-spill å gjøre?

 

Uansett, jeg foretrekker helt klart å ikke vinne noe som helst. Det høres kjekt ut å vinne så mye penger, men da tenker man ikke over hvor mange som vil stå i kø omtrent døgnet rundt for å få sin del av kaken. Du vil garantert få drøssevis av nye venner og slektninger du aldri har hørt om, og alle vil selvsagt ha din hjelp til noe de trenger litt småpenger til. En par millioner her, et par millioner der. Det er jo småpenger for deg uansett, og de vil jo betale tilbake. Sier dem, da. Og hva med kjærligheten og det der? Om du vinner 90 millioner, kan du noensinne stole på en eventuell partner igjen når du aldri vet om h*n ble sammen med deg for din skyld eller for pengenes skyld? Jeg tror det beste ville vært å vinne nok til at man klarer oss resten av livet uten økonomiske vansker, men uten å vinne så mye at man skiller seg for mye ut fra mengden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nja, tittelen på tråden og spørsmålet vi diskuterer er jo hva vi ville gjort om vi vant mange penger? Ser ikke hva der har med PC-spill å gjøre?

 

Uansett, jeg foretrekker helt klart å ikke vinne noe som helst. Det høres kjekt ut å vinne så mye penger, men da tenker man ikke over hvor mange som vil stå i kø omtrent døgnet rundt for å få sin del av kaken. Du vil garantert få drøssevis av nye venner og slektninger du aldri har hørt om, og alle vil selvsagt ha din hjelp til noe de trenger litt småpenger til.

 

Går da ikke an å tenke slik :) Eller, det går vel an, men... Man vet vel selv hva man står for og hvordan menneskene rundt en er, og da ser man fort hvem som er 'ekte' eller ikke.

 

Og når det gjelder den hersens kulen som bestandig faller ned akkurat litt for seint, så opplevde jeg det senest i forrige uke. Det var mye håndsvetting og hjertebank da!

Lenke til kommentar

Kjøpt meg en skikkelig bra desktop, laget meg fire 4p servere, og folde Team Jiggmin til rundt 50. plass :p Ville også kjøpt meg et hus, og lagd en kraftig raspberry pi rigg, der jeg syncer 50 Raspberryer ;0

Nja, tittelen på tråden og spørsmålet vi diskuterer er jo hva vi ville gjort om vi vant mange penger? Ser ikke hva der har med PC-spill å gjøre?

Uansett, jeg foretrekker helt klart å ikke vinne noe som helst. Det høres kjekt ut å vinne så mye penger, men da tenker man ikke over hvor mange som vil stå i kø omtrent døgnet rundt for å få sin del av kaken. Du vil garantert få drøssevis av nye venner og slektninger du aldri har hørt om, og alle vil selvsagt ha din hjelp til noe de trenger litt småpenger til. En par millioner her, et par millioner der. Det er jo småpenger for deg uansett, og de vil jo betale tilbake. Sier dem, da. Og hva med kjærligheten og det der? Om du vinner 90 millioner, kan du noensinne stole på en eventuell partner igjen når du aldri vet om h*n ble sammen med deg for din skyld eller for pengenes skyld? Jeg tror det beste ville vært å vinne nok til at man klarer oss resten av livet uten økonomiske vansker, men uten å vinne så mye at man skiller seg for mye ut fra mengden.

Er et par millioner småpenger? Hvis vi sier "et par millioner" er 3-4 millioner, og du gir bort 3-4 millioner til, da har du brukt opp 15% allerede! "Et par millioner" er lite hvis man er milliardær, ikke millionær :p

Endret av iFire
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...