Gå til innhold

Kristisk fase for Molyneux sitt gudespel (Android, iPad, iPhone, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Molyneux har penger nok til å finansiere dette spillet selv slik han har gjort med andre spill.

 

Jeg synes det er trist at kickstarter og lignende sider blir redusert til en enkel måte å håve inn penger på 'perks' og 'collectors editions'.

(De færreste kaller gavene sine collectors edition, men det er i bunn og grunn det man ender opp med).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er veldug rart, ettersom det er svært gode spill. Spesielt Fable II, som definitivt er en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt denne konsollgenerasjonen.

 

Spillene i seg selv er helt greie, men Molyneux er kjent for å være en spillutvikler som aldri leverer mye av det han lover. Mye av det han lovet at skulle komme i Fable måtte vi vente til Fable 2 for å se, og Fable 3 er kjent som det svakeste spillet i den serien. Black & White leverte heller aldri til de høye forventningene.

 

Jeg er uansett ganske sikker på at de blir å nå målet sitt med dette prosjektet. De er snart på 400.000 pund, og man er stort sett litt ekstra gavemilde i sluttfasen av disse prosjektene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillene i seg selv er helt greie, men Molyneux er kjent for å være en spillutvikler som aldri leverer mye av det han lover. Mye av det han lovet at skulle komme i Fable måtte vi vente til Fable 2 for å se, og Fable 3 er kjent som det svakeste spillet i den serien. Black & White leverte heller aldri til de høye forventningene.

 

Jeg er uansett ganske sikker på at de blir å nå målet sitt med dette prosjektet. De er snart på 400.000 pund, og man er stort sett litt ekstra gavemilde i sluttfasen av disse prosjektene.

 

Fingers crossed.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...