Gå til innhold

Er iphone blitt en jentetelefon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke iPhone alltid vært hipstertrendy eller noe fanboys kjøper hvert år? Den første iPhone var revolusjonerende men etter det har iOS hengt etter. Greit nok OS for de som ikke har peiling på teknologi men Android er ikke så vanskelig som du skal ha det til. Kjøp en Android tlf til din mor som Samsung Galaxy S3 og hun kommer til å bli mer fornøyd :) Eventuelt kjøp den til deg selv og gi hun din iPhone.

Lenke til kommentar

I min klasse er det noen som har iPhone, og det er de som altid får noen køddekomentarer, som "du har ikke stemmerett siden du har iPhone" når vi diskuterer elleno, men bare siden vi kjennerhverandre godt vi sier sånn...

 

Jeg har aldri hatt iPhone så kan ikke si om de er mindre komplisert, er nok mere med hva man er vandt med. Jeg bruker android og er fornøyd (: iPhone er jo veldig overprisa da, men det ser du selv, tror mora de skjønner andre mobiler også, handler bare med å bli vant med dem ;)

Lenke til kommentar

Ikke ren jentetelefon, men det går litt den veien jo. Nei tok det ikke som et svar på mitt inlegg, men du komenterte med noe som ikke hjalp TS noe særlig.

Vel det er jo et artig spørsmål. Hvordan går det den veien? I din vennekrets?

TS, hvis du blir sett ned på, så bør du kanskje få nye venner. Hvis ikke, ikke tenk over det. Hvem bryr seg om hva slags telefon folk har...

Lenke til kommentar

Greit nok OS for de som ikke har peiling på teknologi men Android er ikke så vanskelig som du skal ha det til.

 

Hvordan kan du påstå at iOS er et OS for de som ikke har peiling på teknologi? :)

 

Færre muligheter til å sette opp og stille inn OS-et etter dine egne ønsker og behov betyr ikke at det kun er brukbart for de «teknologisk dumme».

Lenke til kommentar

I min klasse er det 15 elever 11 av dem har IPhone. Jeg er ikke en av de, kan umulig være noe gøy å ha det samme som alle andre :roll:

 

Du burde kanskje nevne hvilket kjønn som har de mobilene. Siden nå sier du bare at det er populært i din klasse. Men om du sier eks 6 gutter og 5 jenter elleno, sier jo det litt mere om det er gutte eller jente telefon.

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Inntrykket mitt og de fleste andre sitt er at det er en typisk "tyggegummi platinablond" mobil. Fjortisjentene har alle iphones, og folk som driter i det har iphones.

 

Men det kan jo være feil. kognitiv ressonans, osv.

 

Kjøp bestemoren din en windows phone, det blir nok en billigere og like grei/greiere opplevelse vil jeg tro.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...