Gå til innhold

The Secret World fjerner abonnementsavgiften (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha hadde ikke trodd det skulle skje så tidlig, kanksje verdt å ta en titt igjen.

Men si meg... er escalation fortsatt et "must" for tanking?

Tviler jeg vil ha noe stor glede av det om alt jeg gjør er å spinne rundt som en tulling.

 

Idioti og legge frem et spill som valgfritt når sannheten er at det ikke er det.. (ja du KAN gå med noe annet, men å gi opp 30% mer skade for hele gruppa er ikke et tema)

Lenke til kommentar

Haha hadde ikke trodd det skulle skje så tidlig, kanksje verdt å ta en titt igjen.Men si meg... er escalation fortsatt et "must" for tanking?Tviler jeg vil ha noe stor glede av det om alt jeg gjør er å spinne rundt som en tulling.Idioti og legge frem et spill som valgfritt når sannheten er at det ikke er det.. (ja du KAN gå med noe annet, men å gi opp 30% mer skade for hele gruppa er ikke et tema)

Hei Rattjamann

 

Nei du trenger ikke bruke escalation som tank lenger. Det er kommet en ny passiv som gjør at alle sword, hammer chaos abilities forårsaker exposed buffen på det du slår på.

 

Du er hjertelig velkommen tilbake. Vi har det svært så gøy der inne i TSW :)

 

Lenke til kommentar

vise nese til alle som har betalt månedspris for spillet :p

 

Er en god grunn til at jeg ikke spilte det og her er grunnen

Om du viser nese tror jeg ikke du har lest FAQen deres skikkelig - de som betaler får gratispoeng som de kan kjøpe blant annet nytt innhold for, og man får betydelig mer poeng per måned enn det en innholdspakke koster. Dette i tillegg til andre fordeler som bonus XP-ting, rabatter osv.

 

Selv har jeg TSW-livstidsabonnement og trives godt med det. :)

Endret av Kharan
  • Liker 3
Lenke til kommentar

oppdrag og lignende vil koste penger? dette er spørsmålet mitt på prisen? håper virklig ikkje dei tar 150-200 kr for kver store patch

 

men er no bedre ein SWTOR sin f2p , den er bare horrible og dreper all glede til nye spillere eller f2p spillere

 

men får vell gi det ein ny sjanse om det har blitt forbedret, det har no tross alt ikkje gåt f2p

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...