Gå til innhold

Anmeldelse: Mass Effect 3: Special Edition (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør at Wii U versjonen får en dårligere karakter enn 360 og PS3 versjonen? Slik som jeg forstod artikkelen, er spillet identisk foruten laaang lastetid på flerspiller. Dog er Wii's versjon større, samt kontroller gjør spillet mer "festligere".

 

Det er jo ikke identisk om du mister mange muligheter som man kun får ved å hente inn gamle karakterer.

 

AtW

Lenke til kommentar
Ufullstendig opplevelse pga Genesis delen? Alle vet vel uansett at dette er Mass Effect 3 og ikke Mass Effect 1, 2 og 3.

 

Man får jo ikke muligheten på noe vis til å få "det full utbyttet" av ME3 om man ikke kan importere fra andre plattformer.

 

AtW

 

Mange har reagert på at dette slippes til fullpris samtidig som man får Mass Effect Trilogy (alle 3 spillene inkludert DLC) til samme prisen på X360/PS3/PC. Samtidig har man høyere krav til spill på en splitter ny konsoll enn på 6-7 år gamle PS3 og Xbox 360.

 

Inkludert DLC? Det er vel i beste fall relativt ufullstendig på DLC-fronten?

 

AtW

Lenke til kommentar

det er også mye framerate droppings, screen tearing og my vaselin effkts her... men det skriver vi ikke no om nei...

 

"Til tross for stødig grafikkmotor hendte det at bildefrekvensen sviktet, da spesielt i travle omgivelser med store folkemengder, men dette skjedde også på de andre konsollene da jeg gjorde en sammenligning." <-- Var det dette du mente jeg ikke hadde skrevet noe om?

 

Så lite til screen tearing, forsåvidt, og skjønner ikke helt hva du mener med "vaselin effkts".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det anbefales heller å spille HELE serien (eventuelt droppe 3ern og benekte dens eksistens pga. slutten) på Xbox 360. Eneren står fortsatt som et veldig godt spill og med tanke på den sterke vekten på RPG gameplay så foretrekker jeg 1eren.

 

Om en har litt tid så kan en også etterhvert plukke opp hele serien på PS3, også nr 1 skal komme i denne pakken. De tegneseriene (kjenner ikke til de som er på Wiien) som var i ME2 åpninigen i PS3 versjonen var veldig tam i forhold til å faktisk oppleve dem selv ved å spille ME1.

 

Om en har bare har WiiU så kjør på, med tanke på at du sannsynligvis ikke har lagt flere timer inn i de to første ME spillene så kommer dette til å være et ganske bra actionspill for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville bare si at om du ikke har spillt 1 og/eller 2, så vil dette (som en over meg sa) være et artig og litt andeledes FPS. Space magic wooo. ;)

 

Men jeg synes faktisk multiplayer delen var bedre enn selve spillet, har i hvertfall brukt fler timer på dette nå enn singelplayer.

Det er noe ekstra gøy og kunne løpe rundt med f.eks en feit liten volus som nesten aldri dør, eller løpe ned ting med en krogan. Den kampen du aldri får se, med alle forskjellige rasene som sloss sammen, den får du her.

 

Det at de fortsetter og legge til nye våpen, karakterer, biotics osv, gjør at det stadig er nye måter og spille på så blir ikke så fort kjedelig som en skulle tro.

 

Var ganske forbanna på multiplayer delen først, men i dag må jeg si jeg liker den ganske godt.

Så om du liker og leke med biotics, skyte eller slå, så er dette stedet og gå.

Tro meg, det er en klasse for alle, det er mye her du aldri vil se i singelplayer., (men burde kanskje vært der?)

 

Når det gjelder måten ting unlockes på, så er det heller ikke så ille. man får som oftest en ny karakter eller nytt våpen innen man går lei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...