Gå til innhold

Roozz skal være «programvarens svar på Spotify»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir litt som å kjøre java-applets i nettleseren, bortsett fra at det blir native. Store programmer må ta sin tid å laste ned. Hvis løsningen blir finpusset, utvalget blir større og kanskje prisene litt bedre så kan dette bli et fint supplement. Jeg har ved flere anledninger skulle ønsket at jeg hadde f.eks. Premiere for to dager.

 

Roozz gjør ivertfall én ting riktig som Spotify gjør feil, nemlig å betale rettighetshaveren direkte for bruk.

 

Jeg ser for meg at det går bort mye i PayPal-gebyrer ved mange småtransaksjoner.

Lenke til kommentar

«programvarens svar på Spotify»Selvfølgelig beholde rman Spotify, for Roozz er ingen konkurent til streaming av musikk.

 

Du kan streame spotify gjennom den.. Neida, he he..

Men jeg ser absolutt mange geniale ting her.

 

Jeg har snakket med en del designere som bruker piratversjoner av adobe sine programmer (de driver hobbybasis og har ikke råd til å kjøpe pakken).

 

Nå skal det sies at de vil gjerne være "lovlige", men de har jo gjerne 1-2 små oppdrag i året. Altså kunne slike folk da leid adobe-pakken når de trengte den, samt folk kan gjerne leie altova sin mapforce om de trenger å lage en liten xslt-transformering,m.m.

 

Om ting ikke er for dyrt, eller vanskelig, vil mange la både latskapen og ærligheten gjøre at de betaler for seg :-)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...