Gå til innhold

Anmeldelse: Little Inferno (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er vel verdt å nevne at dette er neste spill fra de som laget fantastiske World Of Goo :)

 

Ja jeg syntes stilen virket kjent.

 

At det er kjentfolk som står bak spillet (Jeg digget world of goo) gjør at jeg mest sannsynligvis kommer til å prøve dette ut.

 

Synes det er litt rart at dette ikke er nevnt i artikkelen.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Hva var egentlig utfordringene i spillet? Bare å putte de riktige objektene inn i peisen? Må de stilles opp på en spesiell måte, eller må du ha et visst antall av hvert objekt?

 

Utfordringa går stort sett ut på å kombinere dei rette to eller tre objekta i ein og same flamme, for å danne til saman 99 forskjellige kombinasjonar. Ingen spesiell oppstilling eller noko slikt. Men her er mange objekt å velje i, så ein må faktisk tenkje litt for å kome fram til enkelte.

Men eg skal ikkje påstå at spelet er noka stor utfordring å runde. Det tar ikkje meir enn tre-fire timar, med mindre ein insisterer på å klare alle kombinasjonane utan hjelp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spillet er i bunn og grunn Alchemy i annen innpakning.

Morsom idé, men synes det blir vel lite begivenhetsrikt. Hadde forventet at objekter skulle reagere på en mer fornøyelig og unik måte. Stort sett alt jeg pælmer i peisen brenner opp og det var det.

 

Nå er jeg bare på tredje katalogen så langt. Kanskje det blir mer gøy utover i historien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...