Gå til innhold

Vinnerne av julekalenderen så langt (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel i år så er jeg gått på julekalenderspree!

sykt lei av å ikke vinne på en sabla dritt jeg deltar i som har med flaks å gjøre. 20 kr på et 20 kroners flakslodd er rene julaften for meg.. Så dermed deltar jeg i 14 forskjellige julekalendere i år. Om jeg ikke vinner noe i år så gir jeg opp.

 

Et år var det så ille at jeg tok kontakt med likestillings- og diskrimineringsombudet og klaget over at det var kun kvinner som vant, saken gikk ikke igjennom. Perfect Home you won this time....

Endret av Ironmann
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel i år så er jeg gått på julekalenderspree!sykt lei av å ikke vinne på en sabla dritt jeg deltar i som har med flaks å gjøre. 20 kr på et 20 kroners flakslodd er rene julaften for meg.. Så dermed deltar jeg i 14 forskjellige julekalendere i år. Om jeg ikke vinner noe i år så gir jeg opp.Et år var det så ille at jeg tok kontakt med likestillings- og diskrimineringsombudet og klaget over at det var kun kvinner som vant, saken gikk ikke igjennom. Perfect Home you won this time....

 

Jeg deltar på 36 :p

Lenke til kommentar

Er det slik at vist man har vunnet noe fra noen av tek.no sine sider vil ikke vinne noe annet

 

Det er helt sikkert mulig å vinne på fler av kalenderne eller flere dager, men sannsynligheten for at det skjer er vel relativt liten :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Jeg deltar på 36 :p

 

I år vant jeg endelig, fikk en premie hos Hi-Fi Klubben :D

 

Om noen på Tek-nettverket leser dette så se bort i fra beskjeden. Jeg har ikke vunnet og er fattig samt sulten og skriver nå på en pc i biblioteket der jeg bor utenfor i en pappeske. Har nettopp fått nytt tak på "huset" mitt, en fin rema 1000 pose, bare 2 hull i så går fint til neste år.

 

Jau vanskelig å velge hvem som virkelig FORTJENER og vinne sukk ja, får vel gå å se i søppelboksen om noen har kastet noe til middag i dag :)

Endret av Ironmann
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kort nota:

 

Luke 15 - Spørsmål 2

Pandaren ble introdusert i Warcraft III: Reign of Chaos

"While the Pandaren race was originally announced as an April Fools joke for Warcraft III: Reign of Chaos before the game's release, the Pandaren would actually find its way into the game as a neutral hostile creep."

Du finner også Pandaren easter egg i Undead mission "Digging up the Dead" og mye mer.

 

Sjekk fakta folkens. Greit å kunne bli med i konkurransen på riktig grunnlag.

Litt kjipt å måtte tippe på hvor god kunnskap fyrn som lagde spm. hadde for å delta.

Endret av Saggy
Lenke til kommentar

Kort nota:

 

Luke 15 - Spørsmål 2

Pandaren ble introdusert i Warcraft III: Reign of Chaos...

 

Skulle akkurat til å kommentere det samme. Spillte nylig igjennom RoC med det formål å finne alt (klarte det sikkert ikke though), og 2 ganger kom teksten "Pandaren relaxation area" med et flashende concept art-bilde av en pandaren opp.

 

Hadde spørsmålet vært når Pandaren først ble spillbar derimot.

 

 

Not the happiest of bunnies... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...