Gå til innhold

Bli med til verdensrommet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin artikkel. Spillet/"simulatoren" fortjener litt god omtale. Utrolig omfangsrikt spill som lar deg gjøre en kjempehaug av ting, hvor ikke minst hovedessensen i spillet er "iterate until it works". :D

 

Dev'ene er utrolig flinke i å følge opp community, med egne folk fra test-avdelingen som roamer forumet hver dag, og ikke minst oppdatere alvorlige feil snarlig.

Lenke til kommentar

"Folk under utdanning eller i yrkesaktiv alder å holde seg langt unna dette spillet. Det kan fort gå på bekostning av nattesøvn, karakterer og arbeidstid."

 

Jepp, jeg har spilt dette siden 0.13 og etter hver patch så blir det en million ting mer å gjøre. Jeg skulle "bare" bygge del 2 av romstasjonen min og docke den i går kveld.

 

Da den gikk tom for drivstoff bare et par kilometer unna ble jeg litt småsint og ALT + F4

 

Klokken var litt over 3 på natten.. Opplagt på jobben i dag gitt :p

 

Jeg venter til helgen før jeg prøver å gi meg ut på mer rakettforskning.. Del 1 av stasjonen er i hvertfall et godt utgangspunkt.

post-76943-0-46158400-1354649695_thumb.png

Lenke til kommentar

Jeg sleit lenge å få en enkel rakett over atmosfæren pga drivstoffmangel, helt til jeg fant ut at det fantes større drivstofftanker og rakettmotorer som ikke brukte som mye drivstoff. Har hatt mye morsomt med den, men har lagt det litt på hylla, siden jeg skal spille igjennom spilla jeg kjøpte på sommersalget til Steam.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...