Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2012 - luke 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veikeste? Kanskje jeg burde ha følgt bedre med i norsk-timene, men jeg har null peiling på hva det betyr.

Du burde fulgt med mer i norsktimene, du kan ikke orddeling engang.

Enda mer skrekkelig er at du ikke kjenner til ordet veik, har du ikke lest De norske kongesagaer?

 

PS:

Norsk ordbok fra UiO: http://nob-ordbok.ui...perl/ordbok.cgi ;)

Endret av arni90
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Veikeste? Kanskje jeg burde ha følgt bedre med i norsk-timene, men jeg har null peiling på hva det betyr.
Du burde fulgt med mer i norsktimene, du kan ikke orddeling engang.Enda mer skrekkelig er at du ikke kjenner til ordet veik, har du ikke lest De norske kongesagaer?Norsk ordbok fra UiO: http://nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi

 

Koselig med personangrep i disse juletider.

 

 

Jeg tar gjerne en PSU fra OCZ!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Litt vanskelig å tyde når du slår av og på den heftige ironien din for hvert fjerde ord.Nok om dette, var ikke meningen å skape en diskusjon om det. :)

Du vil ikke skape noen diskusjon, du vil bare forbeholde deg retten til å legge ut dine egne angrep på andre spesifikke personer. Ok, da har vi i det minste klarlagt det. :)

Legg merke til smily. Mao er dette et helt uskyldig innlegg som ikke mener å treffe noen eller ha noen mening om slikt i det hele tatt. Jeg bare skriver jeg også detter det likzom ut av meg.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du vil ikke skape noen diskusjon, du vil bare forbeholde deg retten til å legge ut dine egne angrep på andre spesifikke personer. Ok, da har vi i det minste klarlagt det. :)

Legg merke til smily. Mao er dette et helt uskyldig innlegg som ikke mener å treffe noen eller ha noen mening om slikt i det hele tatt. Jeg bare skriver jeg også detter det likzom ut av meg.

Jeg beklager at du oppfattet det slik, det var ikke med hensikt fra min side. Mente simpelt nok at jeg ikke evnet å se den fulle ironien i innlegget hans. Det trenger jo ikke å ha noe med han å gjøre, er jo like godt jeg som bidrar med et snevert tunnelsyn.

 

God advent!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...