Gå til innhold

SMS-en er 20 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hva årets tall blir, da iMessages på iPhone er meget utbredt. "Alle" har jo iPhone så og si nå i dag... Tror det ødela mye for Telenor/Netcom!

 

Tar en råsjans og tipper at overvekten av iPhone brukere ikke har peiling på hva iMessages er for noe eller benytter seg av det. Så tror nok både Telenor og Netcom fortsatt klarer seg helt fint ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Lavt snitt vil jeg påstå. Da jeg var singel for noen år siden lå jeg ofte på alt fra 2500 til 3600 meldinger pr mnd.

Kanskje ikke rart mobilene holder mye bedre nå, da jeg nå såvidt sender 200-250 meldinger pr mnd :tease:

 

Av de jeg kjenner er det veldig splittet, men de jeg kjenner som er bittelitt interisert i data osv bruker Android, imens samtlige av de som ikke bryr seg/jenter bruker iPhone.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Tar en råsjans og tipper at overvekten av iPhone brukere ikke har peiling på hva iMessages er for noe eller benytter seg av det. Så tror nok både Telenor og Netcom fortsatt klarer seg helt fint ;)

Tja, nå trenger man vel egentlig ikke vite hva iMessage er for å bruke det ... finnes flere som sender iMessage meldinger uten at de selv er klar over det eller vet hva det er. Men jeg tror ikke funksjonen står slått på som standar når man kjøper en ny iPhone, da ville nok SMS tallene mellom iPhone brukere vært lavere.

Lenke til kommentar
Lurer på hva årets tall blir, da iMessages på iPhone er meget utbredt. "Alle" har jo iPhone så og si nå i dag... Tror det ødela mye for Telenor/Netcom!
Tar en råsjans og tipper at overvekten av iPhone brukere ikke har peiling på hva iMessages er for noe eller benytter seg av det. Så tror nok både Telenor og Netcom fortsatt klarer seg helt fint ;)

 

Aldri si aldri, mener det står på som standard med iOS 6, men ikke sikker på det :) Uansett, i mine omgangskretser så er det iPhone og det gjelder nok over hele fjøla i Norge (18-25) etter det man ser på konserter etc.

Lenke til kommentar

Lurer på hva årets tall blir, da iMessages på iPhone er meget utbredt. "Alle" har jo iPhone så og si nå i dag... Tror det ødela mye for Telenor/Netcom!

 

alle iphone, ha no må du virkelig tulle,, mange bruker andriod eller noe annet, men alle nesten har en iphone?

kan tippe ikke 50% befolkning her i Norge ikke har en iphone, men heller noe annet, men de som like iphone liker det og de som ikke liker det, liker det bare ikke, deal with the facts

  • Liker 1
Lenke til kommentar

alle iphone, ha no må du virkelig tulle,, mange bruker andriod eller noe annet, men alle nesten har en iphone?

kan tippe ikke 50% befolkning her i Norge ikke har en iphone, men heller noe annet, men de som like iphone liker det og de som ikke liker det, liker det bare ikke, deal with the facts

 

Dafuq mente du? De som liker like liker ikke like? :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...