Gå til innhold

Anmeldelse: Silent Hill: Book of Memories (Vita)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slakt igjenn ja... vita hatet er stort her på gamer.no

 

Kan du vise meg bort til de særs fåtall av anmeldelser som har priset dette spillet opp i skyene, istedet for å generalisere èn meget sober anmeldelse til å være hatefull av karakter?

Jeg har nemlig ikke sett en eneste spiller, anmelder eller SH-fan som har uttrykt begeistring over SH:BoM .

Er selv stor SH-fan, men har ikke kastet meg på den overveldende bølgen av forhåndsdømming som spillet åpenbart lider under. I anmeldelsen over er det ikke en tirade av fanboi-knurring, men derimot godt beskrevet hvorfor spillet ikke er spesielt bra. Og det uten at anmelder dro inn de sedvanlige fordommene mot spillet fra start av.

 

Men kjenner jeg deg rett i henhold til hvordan du prosesserer informasjon fra tidligere kommentarer av så har du kanskje lest tittel, muligens ingress, kjappet deg ned til tallkarakteren og deretter konkludert med "hat", for deretter å slippe ut en illeluktende fjert av en enkeltsetnings-kommentar for å puste noen nye flammer inn i troll-bålet ditt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan du vise meg bort til de særs fåtall av anmeldelser som har priset dette spillet opp i skyene, istedet for å generalisere èn meget sober anmeldelse til å være hatefull av karakter?

Jeg har nemlig ikke sett en eneste spiller, anmelder eller SH-fan som har uttrykt begeistring over SH:BoM .

Er selv stor SH-fan, men har ikke kastet meg på den overveldende bølgen av forhåndsdømming som spillet åpenbart lider under. I anmeldelsen over er det ikke en tirade av fanboi-knurring, men derimot godt beskrevet hvorfor spillet ikke er spesielt bra. Og det uten at anmelder dro inn de sedvanlige fordommene mot spillet fra start av.

 

Men kjenner jeg deg rett i henhold til hvordan du prosesserer informasjon fra tidligere kommentarer av så har du kanskje lest tittel, muligens ingress, kjappet deg ned til tallkarakteren og deretter konkludert med "hat", for deretter å slippe ut en illeluktende fjert av en enkeltsetnings-kommentar for å puste noen nye flammer inn i troll-bålet ditt.

 

til din opplysning så har jeg spillet selv og jeg har spillt sh siden 1997. det er ikke noe galt med sh:book of memories, det er heller noen her som begynner å gå lei av serien. sh:book of memories er et friskt pust inn i serien og jeg synest spillet fortjener en 7'er ikke en 5'er.... og den der forhåndsdømming om at jeg er et troll kan du bare slutte med.

Lenke til kommentar
Kan du vise meg bort til de særs fåtall av anmeldelser som har priset dette spillet opp i skyene, istedet for å generalisere èn meget sober anmeldelse til å være hatefull av karakter?Jeg har nemlig ikke sett en eneste spiller, anmelder eller SH-fan som har uttrykt begeistring over SH:BoM .Er selv stor SH-fan, men har ikke kastet meg på den overveldende bølgen av forhåndsdømming som spillet åpenbart lider under. I anmeldelsen over er det ikke en tirade av fanboi-knurring, men derimot godt beskrevet hvorfor spillet ikke er spesielt bra. Og det uten at anmelder dro inn de sedvanlige fordommene mot spillet fra start av.Men kjenner jeg deg rett i henhold til hvordan du prosesserer informasjon fra tidligere kommentarer av så har du kanskje lest tittel, muligens ingress, kjappet deg ned til tallkarakteren og deretter konkludert med "hat", for deretter å slippe ut en illeluktende fjert av en enkeltsetnings-kommentar for å puste noen nye flammer inn i troll-bålet ditt.
til din opplysning så har jeg spillet selv og jeg har spillt sh siden 1997. det er ikke noe galt med sh:book of memories, det er heller noen her som begynner å gå lei av serien. sh:book of memories er et friskt pust inn i serien og jeg synest spillet fortjener en 7'er ikke en 5'er.... og den der forhåndsdømming om at jeg er et troll kan du bare slutte med.

 

det skal være 1999 ikke 1997 så klart... hadde det bare vært en edit knapp her....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...