Gå til innhold

Slik har du aldri sett Skyrim (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ting være rykende ferskt for at det skal være verdt å skrive om?

 

Tja, kanskje her? Dette er jo mest ein kuriøsitet der ein kar driv på med ein mod som endrer korleis graset i spelet vert rendra og har kombinert det med alt av du kan finne av kosmetiske mods, med det resultat at spelet køyrer i 5 fps og dermed berre er ein enorm, pseudo-interaktiv "photo opportunity".

Endret av Zealuu
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Må ting være rykende ferskt for at det skal være verdt å skrive om?
Tja, kanskje her? Dette er jo mest ein kuriøsitet der ein kar driv på med ein mod som endrer korleis graset i spelet vert rendra og har kombinert det med alt av du kan finne av kosmetiske mods, med det resultat at spelet køyrer i 5 fps og dermed berre er ein enorm, pseudo-interaktiv "photo opportunity".

 

Ja, dette er en kuriøs sak som etter min mening ikke nødvendigvis må være bundet til nyhetsjaget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del var problemet med Skyrim ikke grafikken. Det så vakkert nok ut. Problemet var vel heller at det var så gørrkjedelig etter noen timer. Selv om jeg spilte i noen titalls timer tok det ikke lang tid før jeg ikke hadde det moro lengre. Alt besto i å gå fra sted til sted på måfå, undersøke enda en identisk hule eller rote rundt i byen uten mål og mening. Det var et svært vakkert spill, men totalt blottet for innhold av noe som helst interesse. Gi meg heller et rollespill igjen, Bethesda!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For min del var problemet med Skyrim ikke grafikken. Det så vakkert nok ut. Problemet var vel heller at det var så gørrkjedelig etter noen timer. Selv om jeg spilte i noen titalls timer tok det ikke lang tid før jeg ikke hadde det moro lengre. Alt besto i å gå fra sted til sted på måfå, undersøke enda en identisk hule eller rote rundt i byen uten mål og mening. Det var et svært vakkert spill, men totalt blottet for innhold av noe som helst interesse. Gi meg heller et rollespill igjen, Bethesda!

Jeg er veldig enig, selv om jeg har 150t i skyrim, sterkt mod'et, er det en del ting som mangler. Mye føles så altfor generisk ut :( Jeg vil flere unike ting.
Lenke til kommentar

For meg holder det lenge med et spill jeg føler foregår i Elder Scrolls-verdenen. Skyrim er jo bare et helt generisk middelalder-spill. Litt kult at det er "vikinger", men vikinger uten båter blir litt tamt. Hadde vært tøft om drager hadde terrorisert en del byer, men noen i noen byer med mer hardbarkede vikinger ville dragene vært de som ble jaget. :p

Lenke til kommentar
Må ting være rykende ferskt for at det skal være verdt å skrive om?
Ja, når dere kommer med den bastante overskriften om at vi som har sett det for 1-2 uker siden aldri har sett det før, så burdet det ihvertfall være "rykende ferskt".

 

Nå virker det som dere har utrolig lite å gjøre om dagene. Jeg har aldri sett Skyrim slik, og er derfor veldig glad for at Gamer publiserte denne artikkelen. Hvordan i svarte klarer dere å klage på noe sånn?

 

On topic. Ser jo rett og slett helt nydelig ut! Tenk et tiår frem i tid når dette forhåpentligvis er dagligdags.

Lenke til kommentar

Det ser pent ut, inntil man ser at antall polygoner er fortsatt på Oblivion-nivå, fysikken ikke fungerer, og når man innser at spillet er elendig gameplaymessig er det ikke stor grunn til å anbefale dette over Crysis.

Dette var pent, ja. Bethesda kan å lage spelmotorar. :)

Det eneste Bethesda har klart her er å lage et spill som ikke er totalt låst for mods, spillmotoren er mest sannsynlig en diger clusterfuck.

Og nei, det ser ikke pent ut, det trenger 10 ganger så mange polygoner (plassert riktig) for å gjøre dette pent.

Når The Elder Scrolls VIII kommer ut, vil slik grafikk ha navnet "Medium".

 

..

 

Fremtiden ser lys ut :)

Om dette er spillgrafikken vi får i 2025 er fremtiden mørk, jeg håper virkelig ikke at vi har synlige polygoner så langt frem i tid.

Må ting være rykende ferskt for at det skal være verdt å skrive om?

Med tanke på at spillindustrien er sterkt knyttet til halvlederindustrien, og hastigheten denne beveger seg i, ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
On topic. Ser jo rett og slett helt nydelig ut! Tenk et tiår frem i tid når dette forhåpentligvis er dagligdags.
Problemet er at om vi tenker ti år tilbake drømte vi om grafikken vi har i dag, men nå da vi faktisk har den er det ingen som tenker noe over det. Grafikken i bildene her er bare spennende fordi det er en klar forbedring fra alt annet vi har sett i dag. Når dette blir vanlig grafikk sitter vi og drømmer om enda bedre grafikk igjen, og merker knapt grafikken vi sitter med. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...