Gå til innhold

Samletest: Vi kårer Norges beste nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv 2 av de nettbrett som testes og har prød et par til, denne kåringen syntes jeg ikke yter rettferdighet til Nexus 7 - det er mye brett for pengene og perfekt format for film. Samsung galaxy brettene er overvurdert i denne testen etter min mening. IPad 3 (og sikkert 4) er meget gode brett, men begge litt for tunge for å holde i hånde og lese ebøker. - f.eks. via Kindle appen - der er Nexus 7 genialt bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble nesten mer usikker etter denne testen om hvilket brett jeg skal kjøpe. Hvilket er det enkleste brettet i bruk? Skal bruke det hjemme fra tuen i hovedsak for og kunne sjekke e-post & facebook + nettsurfing. Muligens iPad mini er like greit som iPad 4 eller Note 10.1?

 

Jeg ville, og har, kjøpt Samsung Nexus 10. Brettet slår ipad 4 i det meste av råe hardware tester, (GPUen er bedre i iPad men Nexus 10 slår det meste annet) i tillegg koster nexus 10 mindre (du går 16GB versjonen for 3500 her i Norge, jeg importerte 32GB versjonen for 3800) og kjører seneste, android 4.2 som jeg antar er smak og behag fra iOS, men jeg synes det helt klart er bedre.

Lenke til kommentar

Jeg ville, og har, kjøpt Samsung Nexus 10. Brettet slår ipad 4 i det meste av råe hardware tester, (GPUen er bedre i iPad men Nexus 10 slår det meste annet) i tillegg koster nexus 10 mindre (du går 16GB versjonen for 3500 her i Norge, jeg importerte 32GB versjonen for 3800) og kjører seneste, android 4.2 som jeg antar er smak og behag fra iOS, men jeg synes det helt klart er bedre.

Takker for svar. Da skal jeg se om det blir ett sånt brett. Ofte jeg føler den "dingsen" kunne vært grei og ha.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...