Gå til innhold

? Samsung sliter med Galaxy S IV-skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg. Blir litt av ett hopp å gå fra S1 til S4.

 

Er det forresten noe som skulle tilsi at de IKKE kommer til å kalle den S4, som skribenten antyder ?

 

Edit: Etter å ha lest kilden selv fant jeg ut at det ikke direkte er snakk om S4, men en "smartphone i S-serien"... som forklarer spørsmålstegnet i artikkelen men ikke mangelen på informasjon fra skribenten.

Endret av - Slaktarn -
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syk skjermopplysning til en så liten telefon; for meg virket 720p plenty til slike mobiler. Nesten litt flaut når mobilene har like mange piksler på skjermbildet som på begge flatskjermene mine på henholdsvis 24- og 42 tommer.

 

En ting er høy skjermoppløsning, men en annen ting er kravet til maskinvaren som skal rendere alle pikslene, og batterikonsumet dette vil gi. Spørsmålet er om man virkelig trenger 1080p på en så liten mobilskjerm (virker nesten litt "gimmicky" spør du meg).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gleder meg. Blir litt av ett hopp å gå fra S1 til S4.Er det forresten noe som skulle tilsi at de IKKE kommer til å kalle den S4, som skribenten antyder ?
Hva mener du?Skribenten antyder at de fortsatt kommer til å bruke romertall, altså da IV.

 

Det gikk meg hus forbi, gitt.

Hvorfor ikke bruke romertall overalt, da, i overskriften f.eks...

 

Jaja.. nok pirkemeter fra meg, gleder meg uansett til en solid oppgradering :)

Endret av - Slaktarn -
Lenke til kommentar

Syk skjermopplysning til en så liten telefon; for meg virket 720p plenty til slike mobiler. Nesten litt flaut når mobilene har like mange piksler på skjermbildet som på begge flatskjermene mine på henholdsvis 24- og 42 tommer.

 

En ting er høy skjermoppløsning, men en annen ting er kravet til maskinvaren som skal rendere alle pikslene, og batterikonsumet dette vil gi. Spørsmålet er om man virkelig trenger 1080p på en så liten mobilskjerm (virker nesten litt "gimmicky" spør du meg).

 

HTC DNA klarer fint å sparke skikkelig fra seg med en 1080p-skjerm. Den delen av telefonen som sliter er batteriet, men så er HTC kjent for å drite seg på draget når det gjelder batterier, så dette er intet overraskende. Heldigvis er Samsung flinkere på dette området.

 

Hvis denne hadde kommer med Ubuntu for Android hadde jeg vært solgt <3

 

Nja, du kan jo få Ubuntu på de fleste Android-enheter idag, men det er ikke akkurat utviklet for 4-5" skjermer, så jeg anbefaler det ikke. Ubuntu for Android ser dog mer lovende ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...