Gå til innhold

Guide: Julegavetips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen på Galaxy S3 er feil, den er for øyeblikket på 3900 kr, for tre dager siden var det 3800 kr, dvs en prisforskjell på 500-600 kr. S3 som alltid står øverst på prisguide topp ti lista på høyre side. Når dere har en tjeneste så integrert burde dere bruke den :)

 

Har oppdatert ca.-prisen. Vi har også lenket til Prisguide ved alle produktomtalene, slik at man kan klikke seg inn og sjekke prisene i de ulike butikkene.

Lenke til kommentar

og ingen nevner htc one x eller one x+ lenger. Jeg blir så sur når alle glemmer disse mobilene som er minst like bra som samsung gs3 og note 2. Jeg misliker at folk ikke bryr seg om noe htc har kommer ut med så fort samsung kommer med noe annet. kunne dere ikke lagt noe fra htc in. De har utrolig bra mobiler.

htc one v til ungdommen ca 2000kr og mye bedre enn galax y og huaweien.

 

Endret av AFF301
Lenke til kommentar

Skal man gi julegave til en som ikke er teknofil, blir de nok mer glad for s3 enn padfone.. Man liker mote! :-)

vel dersom man skal gi en mote tlf så er vel iphone 5 mest på mote!! Vel s3 er litt kjedelig(fordi alle har den) padfon mye mer spennend+den er mer unik ingen andre mobiler som også er nettbrett!!og jeg tror den matcher s3 på det meste så ingen savn her. Men nest generasjons samsung IV er nok heftiger, og Htc delux som begge har 1080p skjerm .Men dem kommer først neste år.
Lenke til kommentar

kan noen i redaksjonen finne ut om det er forsket på om dette er rigtig "Til den som vil ha noe enkelt og brukervennlig" på jobbe nå man ha 4 dagers kurs for appel ios. har ikke android eller windows phone på jobb så vet ikke om vi hadde trenkt det på det også.

Lenke til kommentar
og ingen nevner htc one x eller one x+ lenger. Jeg blir så sur når alle glemmer disse mobilene som er minst like bra som samsung gs3 og note 2. Jeg misliker at folk ikke bryr seg om noe htc har kommer ut med så fort samsung kommer med noe annet. kunne dere ikke lagt noe fra htc in. De har utrolig bra mobiler.
htc one v til ungdommen ca 2000kr og mye bedre enn galax y og huaweien.

 

ville ikkje ha sagt at htc one v er mye bedre en huaweien er kansje billiere men mindre skjerm huaweien har 2 kjerner og htc-en har 1

Lenke til kommentar

Jeg er enig om at huawei har pra spesifikasjoner for pengene, men oppsettet og brukeropplevelsen er helt forferdelig i forhold til htc

 

Personlig har jeg rootet og fjernet sense fra min one x, men nå når søster skal overta den vil jeg nok legge inn en shipped rom igjen så hun kan spørre venner om hjelp istedetfor å gå rundt med en custom.

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...