Gå til innhold

Julegavetips: Julegavetips: Under 200 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare føye til ennå et budsjett-tips: Netthandle i utlandet. Varer som koster under 200 kr i utlandet (eks. frakt) får ikke toll, mva eller tollbehandlingsgebyr. En del utenlandske nettbutikker har også rimelig frakt til Norge. Det kan derfor lønne seg å netthandle i utlandet. Siden prisene i utlandet ofte er lavere enn her hjemme kan det hende man får mer igjen for 200-lappen sin også. F.eks produkter av litt høyere kvalitet, eller i større kvanta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med hjemmelagte julegaver,

For de med egen printer er det helt klart mulig å lage rimelige julegaver, og har man mange tanter og bestemødre så er det midt i blinken med et bilde som kan settes inn i en rimelig ramme. Personlig vil jeg heller ha noe giveren selv har laget - skapt, enn ting jeg kan kjøpe når som helst selv. Kjøpegaver er mer upersonlige synes jeg.

 

Tor

Lenke til kommentar

Jeg vil bare føye til ennå et budsjett-tips: Netthandle i utlandet. Varer som koster under 200 kr i utlandet (eks. frakt) får ikke toll, mva eller tollbehandlingsgebyr.

Henger meg på den!

 

Utrolig mye tull en får på e-bay til under 200. Jeg kjøpte meg for eksempel et "videohåndtak" som jeg fikk i går. 160kr inkl frakt fra Hong kong. :-)

 

Andre tips er;

Skulderreim i lær

Filtere; Fargefiltere, ND-filter, graduerte filtere...

Trådløs blitsutløser

Makro-utstyr (lysholdere, reverseringsringer, mellomringer)

LED-lys

Adaptere (for å bruke gamle objektiver på nye kameraer)

Gamle objektiver (f.eks OM Zuiko 50/1.8 går for 40$ ... litt over grensa, men man kan være heldig).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...