Gå til innhold

Guide: Julegavetips til gameren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endre linken til "Bestill Alienware M18X fra Dells hjemmesider" til http://www.dell.com/...-r2/pd?~ck=anav

 

Endre teksten "Finn best pris på Multicom Kunshan P170E" til "Bestill Multicom Kunshan P170E fra Multicoms hjemmesider" og linken til http://www.multicom....4;c:100560;fl:0

 

Poengter gjerne at prisforskjellen på laptopene er ca. 6000 kroner med noenlunde lik prosessor, 8 GB RAM og GTX 680M.

Lenke til kommentar

Må dessverre si at jeg håper ingen leser denne artikkelen for å gi meg en gave.

 

Ser ut som om artikkelen er gjort på 5 min for flest mulig klikk. Det er nok mange i Norge som kunne trengt en god guide på dette, men denne er ikke stort bedre en å spørre idiotene på Expert om hjelp.

Kommentere vanligvis ikke, og prøver ikke å klage mest mulig, men blir litt provosert når det ser ut som dere lager en artikkel for flest mulig klikk med innhold på 5min. som sagt, mange kunne trengt en god guide, dette var ikke det.

Lenke til kommentar
Aldri sett sånne muse kabel holdere før..

Virket faktisk interessant

Spørsmålet er om jeg har plass for flere dingser..

Samme her. Jeg har gjort dette med "McGuyver løsninger" selv før (f.eks. et stort/tungt glass satt på hodet og gaffateipe fast kabelen på toppen), men siden prislappen er så lav hadde det vært morro å kjøpe en slik en.

 

SteelSeries Qck (2mm), no PC should be without it...

Enig, konge musematte. Jeg gikk fra en tilfeldig non-brand musematte som fulgte med et kjøp etter IceMat jeg hadde knakk, og merket forskjellen over til Qck (6mm) veldig godt.

 

bruker fortsatt min mx518 som jeg kjøpte for enn del år siden, er vell 4 eller 5 år nå siden

Jeg hadde mx518 fra tidlig 2005 til sent 2008, og slet av logoen og fargen under ned til matt grå/hvit plast. Måtte til slutt oppgradere (til Roccat Kone) fordi venstre museknappen sluttet å fungere ordentlig. Noen tusen timer gaming med den ja. Veldig god mus, men DPI blir for lav i forhold til nye mus i dag.

 

 

Ellers når det gjelder mekaniske tastaturer vil jeg nevne at Logitech slipper sitt første mekaniske tastatur nå til jul (desember). Logitech G710+. Det bruker cherry MX brown, og har en liten demping under tastene så de ikke bråker så når du smeller de i bunn. Det har fått gode reviews i starten, og om det fortsetter oppgraderer jeg fra mitt G15, som jeg har vært skikkelig fornøyd med siden 2008. Layouten er omtrent den samme, men uten LCD skjermen og med et hjul for volum i stedet for knapper.

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

dårlige utvalg, lurer det samme hvor logitecg og steelserties er, det er blant de beste gamer-musene jeg vet om, bruker fortsatt min mx518 som jeg kjøpte for enn del år siden, er vell 4 eller 5 år nå siden

 

Ja, helt enig! Hvor er steelseries og logitech musene. (Qck)

 

Hodesett utvalget er bare trist...Dyrt og dårlig.

Endret av 12g
Lenke til kommentar

Tragisk at ingen virkelig gode hodesett er med på listen... Sennheiser PC 360 G4ME, PC 350 G4ME og nesten hvilket som helst annet hodesett som ikke har USB-lydkort vil sammen med et dedikert lydkort levere mye bedre lyd. Hodesett med USB er veldig fint på bærbare med dårlige lydkort eller for de som vil spare penger. To fluer i en smekk: både lydkort og hodesett.

Lenke til kommentar

Tragisk at ingen virkelig gode hodesett er med på listen... Sennheiser PC 360 G4ME, PC 350 G4ME og nesten hvilket som helst annet hodesett som ikke har USB-lydkort vil sammen med et dedikert lydkort levere mye bedre lyd. Hodesett med USB er veldig fint på bærbare med dårlige lydkort eller for de som vil spare penger. To fluer i en smekk: både lydkort og hodesett.

Jeg har Sennheser PC360, og må si jeg absolutt støtter dette. Jeg kjører det sammen med Creative Fatal1ty X-fi Titanium. Nydelig lyd. Det et dumt at så mange undervurderer viktigheten av god lyd, og skjerm egentlig.

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...