Gå til innhold

Stortest: Spilltastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som vil bruke lite, se på MS sin X4

http://prisguide.har...inder-x4-124905

 

Under 300kr, rød belysning, veldig bra anti-ghosting.

Makroknapper, knapper for media/volum. Grei tastevandring.

 

Veldig bra tastatur, anbefales vis du vil ha noe billigere. Uansett, hold deg unna "storebroren" X6, det er noe av det verste som er laget mener nå jeg.

 

Ellers er det greit å se slike tester, men jeg holder meg til mitt Filco Majestouch 2 Cherry MX Blue, bråker litt (les MYE), men kompiser har blitt vandt til det nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen Logitech?Logitech G15 begynner å dra på årene, men er knallbraMakroknapper !LCD skjerm, hvor jeg kan se hvem som snakker og hva folk skriver Kommer aldri til å kjøpe tastatur uten skjerm(Har 3x G15..)

G15 er en leketøy tastatur, bruke heller penger på en mekanisk tastatur

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ærsj.

 

Å klare å skrive at seriøse spillere kun vil ha mekanisk tastatur blir for dumt da det er mange av oss over gjennomsnittet aktive esport spillere som ikke liker mekaniske tastatur i det heletatt, føles bare helt feil, synes personlig at mekaniske tastaturer for det første bråker alt for mye, føles helt feil for meg, er enten for myke taster eller alt for harde, overpriset og ikke minst at det ikke gir meg noe ekstra som et tradisjonelt tastatur har, du vil på ingen måte få en bedre prestasjon kontra et tradisjonelt tastatur.. Dette var inn på 80tallet, nei takk

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg prøvde et stk CM Storm Trigger, men skiftet tilbake til Logitech (Deluxe 250) tastaturet jeg har brukt i mange år ganske fort. Veldig lett å treffe caps lock på det, "styringsknappen" for funksjonene lå på windowstasten (seriøst idiotisk) og programvaren er søppel. Legg til at du uansett må ha et ekstra tastatur hvis du noensinne skal inn i bios (tastaturet starter opp tregere enn maskinen)...

Lenke til kommentar
Ingen Logitech?Logitech G15 begynner å dra på årene, men er knallbraMakroknapper !LCD skjerm, hvor jeg kan se hvem som snakker og hva folk skriver Kommer aldri til å kjøpe tastatur uten skjerm(Har 3x G15..)
G15 er en leketøy tastatur, bruke heller penger på en mekanisk tastatur

 

Mekanisk brukte de under første verdenskrig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...