Gå til innhold

Denne hjelmen lar deg leve i slow motion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite problem som ikke kan fikses er som man ser på videoen at bildet vil henge lengre og lengre etter realiteten, og hvis man skal gå rundt så vet man ikke etter noen minutter med hjelmen på hva som er foran seg

Det eneste hjelmen gjør er å se funky ut, filme på utsiden og spille av slowmotion inne i hjelmen.

 

Kult som kunst riktignok, men vi får nå se om noen år om de heller kan lage stoffer som fucker med menneskets konsept av tid, da kan vi snakke.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Et lite problem som ikke kan fikses er som man ser på videoen at bildet vil henge lengre og lengre etter realiteten, og hvis man skal gå rundt så vet man ikke etter noen minutter med hjelmen på hva som er foran segDet eneste hjelmen gjør er å se funky ut, filme på utsiden og spille av slowmotion inne i hjelmen.Kult som kunst riktignok, men vi får nå se om noen år om de heller kan lage stoffer som fucker med menneskets konsept av tid, da kan vi snakke.

 

hvordan kan man være så "genial" at man kan lage en sånn en uten å tenke på den viktige detaljen der :p

Lenke til kommentar

Et lite problem som ikke kan fikses er som man ser på videoen at bildet vil henge lengre og lengre etter realiteten, og hvis man skal gå rundt så vet man ikke etter noen minutter med hjelmen på hva som er foran seg

 

- "Ah, jeg rekker fint over veien før den bussen langt der borte...." <SPLATT!> :thumbs:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

- "Ah, jeg rekker fint over veien før den bussen langt der borte...." <SPLATT!> :thumbs:

 

Neinei, ser du den så er den alt borte, du blir heller truffet av en bil du potensielt kunne sett et par minutter etter du ble truffet, dvs. hvis du så den retningen.

Det å se seg for når man skal over veien har ikke noe for seg med denne saken på hodet.

Lenke til kommentar

hvordan kan man være så "genial" at man kan lage en sånn en uten å tenke på den viktige detaljen der :p

De har tenkt på det. Hvis man for eksempel velger auto-mode vil den gå tilbake til full speed etter 1 minutt eller noe (sikkert valgfritt).

 

Edit: Hjelmen er ikke akkuratt ment som en permanent "løsning".

Endret av Punainen
Lenke til kommentar

Er det 1. april alt?

 

Dette er jo bare tull. Man kan ikke gå rundt med en slik dings, da man i praksis vil bevege seg rundt i blinde og ikke ane hvor man er. Hadde den vært stasjonær hadde det vært en ting (selv jeg ikke skjønner poenget), men å ha det som en hjelm er idiotisk.

 

Satser på at det er en dårlig spøk.

Lenke til kommentar

Er det 1. april alt?

 

Dette er jo bare tull. Man kan ikke gå rundt med en slik dings, da man i praksis vil bevege seg rundt i blinde og ikke ane hvor man er. Hadde den vært stasjonær hadde det vært en ting (selv jeg ikke skjønner poenget), men å ha det som en hjelm er idiotisk.

 

Satser på at det er en dårlig spøk.

Nei. Les innlegget mitt over eller se videoen.

Lenke til kommentar
men vi får nå se om noen år om de heller kan lage stoffer som fucker med menneskets konsept av tid, da kan vi snakke.

 

De fleste psykedeliske stoffer har denne funksjonen. De får det til å virke som om tiden stopper opp eller går utrolig sakte. Når du lander igjen etter noen timer så virker det for deg som om det har gått mange dager. Litt derfor det kalles en tripp (reise). Å gå rundt i nabolaget etterpå føles ut som om man har nettopp landet med flyet, etter en måned i Langtvekkistan.

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...