Gå til innhold

BioWare gir bort spill etter Black Ops II-blunder (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt hvorfor Bioware føler de trenger å stå frem for å "redde dagen". Er vel noe av det samme som når Valve feilaktig bannet 4000 folk fra MW2, og ga så Left 4 Dead 2 gratis til de rammede som plaster på såret (i tillegg til at de ble unbannet). Men hey, det er jo forsåvidt snilt gjort av Bioware.

 

Ikke vær så grinete. Det er en morsom sak. La det være med det :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

De står vel frem for å redde ansikt, men det blir rimelig pinlig om de slår seg på brystet med spill til de 50 første.

 

Nå vet jeg ikke hvor stort omfanget er, men for de potensielt tusenvis av andre må denne "konkurransen" som en jævlig laber trøst om de blir nødt til å punge ut for en ny versjon av spillet.

Lenke til kommentar

Jeg er grinete?

 

Opplever deg som det ja. Men det hører kanskje ikke hjemme i akkurat denne tråden.

 

De står vel frem for å redde ansikt, men det blir rimelig pinlig om de slår seg på brystet med spill til de 50 første.

 

Nå vet jeg ikke hvor stort omfanget er, men for de potensielt tusenvis av andre må denne "konkurransen" som en jævlig laber trøst om de blir nødt til å punge ut for en ny versjon av spillet.

 

Er jo ikke Bioware som har gjort noe feil. Må være mulig å ta denne enkle saken for hva det er. Om det egentlig er noen som burde betale, er det vel trykkeriet som tross alt gjorde feilen. Cheer up.

Lenke til kommentar

Men det er BioWare sitt produkt, og BioWare sitt ansvar at det folk kjøper er det BioWare selger.

 

Er vel heller du som må cheere down om du syns dette er en god måte å behandle sine kunder. Hva hadde du sagt om Valve ga bort 50 kopier av L4D2 og sletta spillet til de 3550 andre som ikke rakk å si ifra og ble sittende igjen med et spill som ikke funka?

 

Lenke til kommentar

Opplever deg som det ja. Men det hører kanskje ikke hjemme i akkurat denne tråden.

 

Det skal du få lov til. Jeg har ingen intensjoner om å endre ditt sinn.

 

AltF4, jeg tror ikke du har lest hele saken. Bioware står frem for å "hjelpe" noen av de som har blitt rammet av denne bommerten. Bommerten er ikke noe man kan skylde på Bioware, Treyarch, Activision eller EA for. Det er trykkeriet sin feil. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med kritikken mot Bioware i dette tilfellet.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Når barnearbeiderklea til H&M ryker i sømmen, klandrer du H&M eller ungen på fabrikken da?

 

Det er BioWare sitt produkt, BioWare sitt ansvar å sørge for at deres eget produkt er det de sier det er uavhengig av hva som skjer på et trykkeri. At de har så dårlig internkontroll og dekker over det med stusselige 50 kopier etter førstemann til mølla-prinsippet er å gjøre vondt verre for de som måtte være rammet.

 

De har jo alt fått penger for spillene som er solgt og å erstatte dem med nye spill burde være det minste de kan gjøre.

Lenke til kommentar

Når barnearbeiderklea til H&M ryker i sømmen, klandrer du H&M eller ungen på fabrikken da?

 

Det er BioWare sitt produkt, BioWare sitt ansvar å sørge for at deres eget produkt er det de sier det er uavhengig av hva som skjer på et trykkeri. At de har så dårlig internkontroll og dekker over det med stusselige 50 kopier etter førstemann til mølla-prinsippet er å gjøre vondt verre for de som måtte være rammet.

 

De har jo alt fått penger for spillene som er solgt og å erstatte dem med nye spill burde være det minste de kan gjøre.

 

Er jo faktisk sånn at det er Activision sitt produkt som mangler. Hvorfor mener du at Activision ikke har noe ansvar da? Slik jeg ser det, er det på ingen måte en feil fra noen av selskapene, men snarere en feil fra trykkeriet. Men som sagt, om noen skulle betale tilbake noe, burde det jo være Activision. Kunden har jo betalt til Activision uten å få produktet sitt.

 

Er forøvrig helt forferdelig at noen klarer å vri en slik agurknyhet såpass mye. Kjenner jeg husker hvorfor jeg hater internett. Alltid skal folk klage, selv på noe smålig som dette.

Lenke til kommentar

Når barnearbeiderklea til H&M ryker i sømmen, klandrer du H&M eller ungen på fabrikken da?

 

Det er BioWare sitt produkt, BioWare sitt ansvar å sørge for at deres eget produkt er det de sier det er uavhengig av hva som skjer på et trykkeri. At de har så dårlig internkontroll og dekker over det med stusselige 50 kopier etter førstemann til mølla-prinsippet er å gjøre vondt verre for de som måtte være rammet.

 

De har jo alt fått penger for spillene som er solgt og å erstatte dem med nye spill burde være det minste de kan gjøre.

 

Du er klar over at du driter deg ut ikke sant? Black Ops II er ikke et produkt av Bioware, men Activision. Les artikkelen neste gang, før du kommenterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...