Gå til innhold

iZettle har fått på plass igjen Visa-støtten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er rett og slett tragisk. Hvis det virkelig er slik som bildet viser, og slik som jeg forstår (At man må plugge til en ekstern enhet til telefonen, en enheten er jo ikke liten heller) blir det jo rett og slett like tungvindt som å bruke bank kortet...

 

Kom heller tilbake når man bare trenger å sveipe telefonen over terminalen.

 

Ikke minst er jo 2.75% av alle transaksjoner temmelig mye spør du meg. Det blir fort opp til flere hundre kroner i året som forsvinner, for enkelte over tusenlappen, bare for å bruke noe som egentlig ikke gjør hverdagen enklere eller tryggere.

 

Min mening, nei takk.

Lenke til kommentar

Altfor trøtt til å finne ut om det er mulig å redigere.. Uansett... Er mulig jeg missforstod. Om det er slik at dette funkerer som en terminal, dvs selger har en slik, og jeg som kunde putter inn kortet mitt for å betale?

 

I såtilfelle kommer det vel ikke til å bli særlig utbredt i butikker osv, og da kan jeg egentlig ikke bry meg mindre.. Takk for meg og god natt.

Lenke til kommentar

Jeg tror muligens du har misforstått ganske kraftig.

iZettle er ikke et produkt for sluttbruker, det er for loppemarkeder, pop-up-butikker, stands, martna.. Rett og slett alle plasser hvor man ønsker å ta imot betaling med kort, men hvor det ikke vil være kostnadseffektivt å leie terminal (som jeg har forstått er ganske dyrt).

 

Men fram til de kommer med en reell løsning for VISA blir det rett og slett for tungvindt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...