Gå til innhold

HP tar opp kampen med Spotify


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig! Skal alle lage streamingtjenester nå? Skal Volkswagen lage streamingtjeneste? BMW? Toyota? Hva med Toro posemat, skal de også lage? Tine? IKEA?

 

Nei, nå er jeg ganske lei, og holder meg til Spotify som faktisk funker overalt, på alle enheter. Ferdig. Punktum.

 

Og prisen til webens dårligste sammenligninger går til....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Da får du 30 sekunders smakebiter på de ulike låtene du finner fram til.

 

Jeg fant ikke fram til noen låter jeg da... Søkte opp de åtte første bandene som kom til hodet (Avenged Sevenfold, Alestorm, Disturbed, August Burns Red, Arch Enemy, Flogging Molly, Dropkick Murphys og Insomnium) og tjenesten fant ingen av dem...

 

Sammenligner jeg det med de andre musikktjenestene som jeg har tilstede på PCen nå finner Spotify alle utenom Insomnium, mens Xbox Music finner alle sammen.

 

Rett og slett skuffende...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fant ikke fram til noen låter jeg da... Søkte opp de åtte første bandene som kom til hodet (Avenged Sevenfold, Alestorm, Disturbed, August Burns Red, Arch Enemy, Flogging Molly, Dropkick Murphys og Insomnium) og tjenesten fant ingen av dem...

 

Sammenligner jeg det med de andre musikktjenestene som jeg har tilstede på PCen nå finner Spotify alle utenom Insomnium, mens Xbox Music finner alle sammen.

 

Rett og slett skuffende...

 

Hello, de er selvfølgelig ikke på Universal! Har du ikke stålkontroll på hvilke artister som er på Universal, Warner, Sony, etc. respektivt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hello, de er selvfølgelig ikke på Universal! Har du ikke stålkontroll på hvilke artister som er på Universal, Warner, Sony, etc. respektivt?

 

Nope, jeg hører på musikken jeg...

 

Edit; Jeg antok også at de hadde musikk der når det står; "The World's best music collection". Men der tok jeg visst grundig feil.

Endret av Olestokk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nope, jeg hører på musikken jeg...

 

Edit; Jeg antok også at de hadde musikk der når det står; "The World's best music collection". Men der tok jeg visst grundig feil.

 

Synd for deg, for hpmusicwhateverwindows8only har nemlig kun musikk fra Universal! Så med mindre alt du hører på blir utgitt av Universal er det egentlig fint liten grunn til å bruke dette søppelet.

Lenke til kommentar

Synd for deg, for hpmusicwhateverwindows8only har nemlig kun musikk fra Universal! Så med mindre alt du hører på blir utgitt av Universal er det egentlig fint liten grunn til å bruke dette søppelet.

 

Synd for meg? Det gir meg jo bare enda mindre grunn til å bruke det, noe som jeg tenker på som en positiv ting :)

Lenke til kommentar

Det finnes nok fjortiser som høre utelukkende på VGTop40 lista og kjøpe hp pavilion maskiner. Tror uansett ikke at det blir noe suksess. Litt for mye begrensninger selv for Ole Nordmann. Regne med at slik grusomheter som one direction, ROFLMAO og alle de der autotune Rnb folkene som jeg ikke veit engang hva dem heter som er på Universal? Har ikke oversikt på slikt.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...