Gå til innhold

Se brukernes beste septemberbilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sedvanlig et interessant utvalg som er kommentert i månedsartikkelen! :yes:

"Badekarlandskapet" fra K.S. var "høydaren" for meg i denne presentasjonen.... (jeg assosierer det med "ren natur/sur nedbør/forurensning" osv.......).... :hmm:

Ellers var vel måneden mer på det jevne, uten den helt store "wow" faktoren, kanskje.... :huh:

Lenke til kommentar

Som sedvanlig et interessant utvalg som er kommentert i månedsartikkelen! :yes:

"Badekarlandskapet" fra K.S. var "høydaren" for meg i denne presentasjonen.... (jeg assosierer det med "ren natur/sur nedbør/forurensning" osv.......).... :hmm:

Ellers var vel måneden mer på det jevne, uten den helt store "wow" faktoren, kanskje.... :huh:

Sorry...var opptatt i september... :p Bra gjennomgang Are! Liker anettem sitt bilde og badekaret best, nydelig fargetoner i det første som minner meg om åpningscenen i Gladiator - badekaret trenger ikke ord. Genialt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme her, jeg er stor fan av spesielt Kenneth men også Helena og AnnetteM sine bilder, denne måneden var ikke noe unntak. Båtbildet var min favoritt, jeg likte kombinasjonen av stillhet og bevegelse og alle de flotte gråtonene, meget godt gjennomført.

 

 

PS: RasmusKRiis hadde et veldig vakkert bilde i innlegget rett før mitt, men jeg må nesten få lov til å kreve eierskap for bildet av Kyrhaug Fyr.

Endret av Solaar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Skal gjøre mitt beste, men jeg har et testrom å få ferdig, og haugen av kameraer som skal testes hoper seg opp også. :(

Skjønner den, vettu! Så lenge en gjør sitt beste så kan en vel ikke forlange mer.... :)

Blir nok jul i år også skal du se.... :xmas: (alltid kjekt å "pakke ut" artiklene, så de får komme når de kommer)...... :thumbup:

 

PS!

Lykke til med testrommet, osv......... :dremel:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...