Gå til innhold

Grand Theft Auto V har tre hovedpersoner (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rockstar har holdt kortene veldig nært brystet sitt når det gjelder infomasjon det siste året. Endelig får vi litt mer å glede oss til. Lurer på hvordan vi skal kunne bytte hoved-person nesten når som helst, men jeg liker iden om flere hoved-personer. Ny trailer den 14 november, så vi får fremdeles nyheter å tygge på.

Lenke til kommentar

Det er ikke Michael på det bildet, det er Trevor. Michael er fyren som snakket under den første traileren, han som er tidligere bankraner og som nå lever i FIBs vitnebeskyttelsesprogram. Trevor er også kriminell, men lever vel i en campignvogn. Franklin er den fargede fyren vi også har sett på noen bildet og i traileren.

 

Det har du selvfølgelig helt rett i . Momentery lapse.

Lenke til kommentar

Fra artikkelen: "Spilleren skal når som helst kunne skifte fra figur til figur, så lenge man ikke er midt i et oppdrag" Dette er rett og slett feil. I et ekempel fra et visst blad så bytter man figur MIDT i missionet, fra å være "gissel"taker til å være skarpskytter(snikskytter? =sniper)

 

Og like etter skriver jeg "De tre skal av og til jobbe sammen på enkelte oppdrag, og da skal spilleren også kunne skifte mellom de tre." Tar det likevel på min kappe ? det kom litt dårlig frem hva jeg mente.

Lenke til kommentar
Fra artikkelen: "Spilleren skal når som helst kunne skifte fra figur til figur, så lenge man ikke er midt i et oppdrag" Dette er rett og slett feil. I et ekempel fra et visst blad så bytter man figur MIDT i missionet, fra å være "gissel"taker til å være skarpskytter(snikskytter? =sniper)
Og like etter skriver jeg "De tre skal av og til jobbe sammen på enkelte oppdrag, og da skal spilleren også kunne skifte mellom de tre." Tar det likevel på min kappe ? det kom litt dårlig frem hva jeg mente.

 

Nei det kom på ingen måte dårlig frem, det er bare noen som ikke gidder å lese orntlig før de kommenterer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe som skurrer her. Grafikken utifra skjermbildene er noe av det villeste jeg har sett I et sandbox spill og så samtidig skal det være 10x større ? Enten så er det PC ekslusivt ellers har dem jukset til grafikken på bildene. Nekter å tro dem kan forbedre så sinnsykt mye. Var ikke akkurat mye fps i GTA4 på konsollene husker jeg.

Lenke til kommentar

Noe som skurrer her. Grafikken utifra skjermbildene er noe av det villeste jeg har sett I et sandbox spill og så samtidig skal det være 10x større ? Enten så er det PC ekslusivt ellers har dem jukset til grafikken på bildene. Nekter å tro dem kan forbedre så sinnsykt mye. Var ikke akkurat mye fps i GTA4 på konsollene husker jeg.

Enig. Når du ser på screenshotta på hjemmesiden også så ser grafikken for bra ut til å være på konsoll.

Så får bare håpe det kommer til PC samtidig, og at det er der bildene er tatt fra. :p

Gleder meg noe helt sinnsykt. Glad jeg har konsoll tilfeldig det ikke kommer til PC først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...