Gå til innhold

Tips: Skru av alle forstyrrelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, funksjonen er ganske OK den, men savner litt mer avanserte funksjoner for å styre slike ting:

 

På min forrige telefon kunne jeg sette telefonen i "ikke-forstyrr"-modus automatisk når det var møter i kalenderen, sette den til å ringe høyere når jeg var i bilen (når telefonen kunne "se" bluetooth-systememet i bilen) osv - egentlig så kunne jeg vel legge inn en hvilken som helst detekterbar hendelse, og bruke den til å sette telefonen i en gitt tilstand.

 

Synd at vi mobiltelefon-kunder må velge *enten* en hazzle-fri telefon (les: iPhone) *eller* en telefon som gir avanserte muligheter (les: enkelte android toppmodeller).

 

...får nok bare vente på enten mer 'frihet' i iOS, *eller* at android skal bli mer polert på the basics....

Lenke til kommentar

Apple iPhone har en fremragende byggekvalitet og en skjerm i særklasse. LCD gir mer korrekt fargegjengivelse, og har betraktelig lengre holdbarhet enn OLED.

 

Men dessverre mangler iPhone varslingslys. Hvorfor har ikke Apple utstyrt telefonen med en liten diode som kan settes opp til å blinke i ubegrenset tid etter et oppkall eller et mottak av en melding? At iPhone heller ikke har minnekort, er underlig.

Lenke til kommentar

Min Android-telefon Sony Xperia S plager meg ikke. Jeg setter den ganske enkelt på lydløst, og setter opp varslingsdioden til å blinke med to sekunders mellomrom når noen sender melding eller ringer. Enkelt og greit, og jeg kan på flere meters avstand se den diskrete lille dioden blinke. Har jeg vært ute på treningstur eller våkner etter å ha sovet, er alt jeg trenger å kaste et blikk på telefonen for å vite om noen har forsøkt å få tak i meg.

Lenke til kommentar

Apple iPhone har en fremragende byggekvalitet og en skjerm i særklasse. LCD gir mer korrekt fargegjengivelse, og har betraktelig lengre holdbarhet enn OLED.

 

Men dessverre mangler iPhone varslingslys. Hvorfor har ikke Apple utstyrt telefonen med en liten diode som kan settes opp til å blinke i ubegrenset tid etter et oppkall eller et mottak av en melding? At iPhone heller ikke har minnekort, er underlig.

 

Det er vel ikke noe automatikk i at OLED har dårligere fargegjenngivelse, ei heller at det vil ha en holdbarhet som er noe i nærheten av problematisk i den virkelige verden.

 

AtW

Lenke til kommentar
Apple iPhone har en fremragende byggekvalitet og en skjerm i særklasse. LCD gir mer korrekt fargegjengivelse, og har betraktelig lengre holdbarhet enn OLED.Men dessverre mangler iPhone varslingslys. Hvorfor har ikke Apple utstyrt telefonen med en liten diode som kan settes opp til å blinke i ubegrenset tid etter et oppkall eller et mottak av en melding? At iPhone heller ikke har minnekort, er underlig.
Det er vel ikke noe automatikk i at OLED har dårligere fargegjenngivelse, ei heller at det vil ha en holdbarhet som er noe i nærheten av problematisk i den virkelige verden.AtW

 

Det stemmer. På SGSIII kan man jo velge for eksempel "naturlig", "film",m.m. for å få så overdrevne eller underdrevne fargegjengivelser som man måtte ønske.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...