Gå til innhold

Nå er IE10 raskest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Utrolig hvor lite malware Firefox (4,2%) og Safari (4,3%) stopper mot Chrome (70,4%) og IE10 (99,1%).

 

In the recent research about Malware, Internet Explorer is the most secure browser when it comes to Malware protection and many other security features. There was a research conduct by NSSLabs, which is independent Security Research Company and they did a research about Malware blocking rate in the following browsers:

· Apple Safari 5

· Google Chrome 21

· Microsoft Internet Explorer 10

· Mozilla Firefox 15

And in their research, they run these browsers and then visited infected website and monitor how many of those websites will block by each browser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Undersøkelsen er ganske verdiløs da den ikke har med hva som er testet og hvordan. Hva hardware er det testet på?

 

Jeg bruker Mac ganske mye og har vanskeligheter med å se hvordan samtlige browsere på Win er tregere enn på mac osx.

Noen ting virker mye raskere på Mac, men med engang en side har flash er ytelsen dårligere i Mac OS enn i Win7 hos meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ALLE nettlesere er raske etter min mening. Jeg plages ikke med hastigheten på noen av de. Men IE10 fungerer ikke under Linux og det vil gi meg en inkonsekvent opplevelse når jeg bruker Linux og Windows om hverandre.

 

Dette blir mer og mer vesentlig. Bruker selv Opera og kopiere mail mappa i Opera fra W7 til Linux og fikk med meg hele mail-oppsettet og alle mailer helt fra 1996 :) Må bare huske små bokstaver i filnavn i Linux... Ikke mange programmer der ute som klarer no slikt

Lenke til kommentar

Hjelper lite å være raskest, når IE10 har problemer med å vise Facebook og Youtube til tider. Av ein merkelig grunn sliter nettleseren rett og slett å åpne nettsidene i Windows 8 iforhold til Chrome og Opera.

 

Har jeg aldri opplevd.

 

Jeg bruker Opera primært, men Explorer 10 bruker jeg når Opera med sliter med noe. Min erfaring er at Explorer så og si alltid fungerer når andre browsere ikke gjør det.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...