Gå til innhold

Heart of the Swarm kommer ikke før neste år (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Heart of swarm en utvidelse eller en oppfølger?Blir grafikken oppdart liksom?Litt usikker siden de bruker så lang tid.

 

Grafikken blir ikke oppgradert men det blir lagt til noen nye grafiske elementer, for eksempel vil creep nå bevege seg opp på bygninger.

 

Det er også lagt til en helt ny fysikk motor!

Den kan du se i aksjon her:

Lenke til kommentar

Tør å være skråsikker, og si at det er flerspillerdelen som har skylden. Å få de ulike artene i spillet til å bli balansert, tar tydeligvis lang tid. Omtrent ukentlig er det oppdateringer hvor skadeomfang endres i større eller mindre grad, evner - og til og med enheter - fjernes eller legges til.

Lenke til kommentar

det er nok det som er feilen... at blizzard ikke skjelver i buksene lengre. med stor penge sekk så forsvinner også motivasjonen til slutt.

Vil heller har et skikkelig spill 1 år etter planen, enn et drittspill når det ble lovet.

 

Alle andre har det travelt nå for tiden, med investorer og utgivere hengende over seg og presser på for release av halvferdige spill. Nei takk. gi blizz den tiden de trenger.

Lenke til kommentar

3 år ja, bombe at det ble forsinket, og dette gjør bare valget med å dele opp campaign i ett spill per rase enda dårligere.

 

Det skal sies at jeg ikke har sett noen andre enn deg klage over tredelingen siden før Wings of Liberty ble utgitt, men det er nå så. Uansett så hadde det vært et horribelt valg for de fleste parter om de skulle ventet til 2014-2016 med å gi ut hele spillet, både fordi de kunne ha gått glipp av eSport-vogna og fordi fansen allerede har klart å skape ekstremt mye moro med SC2 slik det er i dag. Jeg vet i alle fall at jeg, som har fulgt tett med på SC2 sin eSport-scene i rundt to år nå, ikke ville ventet lenger enn det jeg gjorde for alt i verden.

Lenke til kommentar

I mine øyne er Blizzard blitt en glorifisert versjon av EA - man melker sine konsepter med bombesikre grep, uten rom for kreativitet, nyskapning eller sjel. Jeg vil i det minste si dette gjelder for SC 2 og Diablo 3. Setter heller penga mine på mindre selskaper, som kanskje kan bli det Blizzard en gang var.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det skal sies at jeg ikke har sett noen andre enn deg klage over tredelingen siden før Wings of Liberty ble utgitt, men det er nå så. Uansett så hadde det vært et horribelt valg for de fleste parter om de skulle ventet til 2014-2016 med å gi ut hele spillet, både fordi de kunne ha gått glipp av eSport-vogna og fordi fansen allerede har klart å skape ekstremt mye moro med SC2 slik det er i dag. Jeg vet i alle fall at jeg, som har fulgt tett med på SC2 sin eSport-scene i rundt to år nå, ikke ville ventet lenger enn det jeg gjorde for alt i verden.

 

Man kunne hatt alle raser i alle utgavene, og en historie som henger sammen, slik som med sc1. Nå har man kun fått prøvd en rase og historien husker man bare fordi den er litt lam. Alle raser i alle exspansions og like mange missions hadde ikke tatt lengre tid. AtW

 

Lenke til kommentar

Litt overrasket over at tar så lang tid før det kommer ut. I de siste beta-patchene ser det ut som ting begynner å ta form, men det er vel en vei å gå enda, spesielt hvis de skal ha en utvidet betatest før utgivelse. Men det er jo ikke vits å prøve å perfeksjonere spillbalansen før utgivelse, det vil uansett komme flere balansepatcher i etterkant. Og jeg tviler også på at HotS vil implementeres i de store e-sport-turneringene før etter at spillet har vært ute en stund.

 

 

Endringer i battle.nets nye grensesnitt så langt kan for øvrig ses her:

http://www.youtube.com/watch?v=Ry4ub8-8zyc&list=UUZ8D7Qvm0YHm0vZKFl-AFdA&index=9&feature=plcp

Lenke til kommentar

Man kunne hatt alle raser i alle utgavene, og en historie som henger sammen, slik som med sc1. Nå har man kun fått prøvd en rase og historien husker man bare fordi den er litt lam. Alle raser i alle exspansions og like mange missions hadde ikke tatt lengre tid. AtW

 

Jeg forstår ikke helt. Det negative er altså at man ikke får prøvd ut alle tre rasene i enspilleren før man får gått i gang med flerspilleren?

 

 

Overraskelse, Blizzard har mye å fikse på før de kan gi ut SC2, spesielt etter uttalelsene på Inside the game om hvordan Sc2 er ganske dødt pga masse feil, blant annet er jo Battle.net 1.0 bedre en nåværende B.net.

 

SC2 er slettes ikke dødt, det er mer aktivitet enn noen gang. Allikevel har det stagnert litt i forhold til League of Legends/DOTA 2, og det er absolutt forbedringspotensiale for Blizzard når det kommer til flere ting. For å øke fanbasen er det viktig å få "noobs" til å spille spillet lengre, noe de allerede er godt i gang med. Men for å gjøre spillet mer interessant på et høyere nivå trenger de å åpne for flere muligheter og mer dynamikk i end game.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt. Det negative er altså at man ikke får prøvd ut alle tre rasene i enspilleren før man får gått i gang med flerspilleren?

 

 

 

 

SC2 er slettes ikke dødt, det er mer aktivitet enn noen gang. Allikevel har det stagnert litt i forhold til League of Legends/DOTA 2, og det er absolutt forbedringspotensiale for Blizzard når det kommer til flere ting. For å øke fanbasen er det viktig å få "noobs" til å spille spillet lengre, noe de allerede er godt i gang med. Men for å gjøre spillet mer interessant på et høyere nivå trenger de å åpne for flere muligheter og mer dynamikk i end game.

 

Feks ja, men hovedproblemet er at man er stuck med bare en rase, som gjøre spillet mer ensformig, og historien står ikke på egne bein, når 3 år er godt er historien mer eller mindre glemt, om den ikke er latterlig banal.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si meg, de har spillet kodet fra før av, de har også mange units. Hva i alle dager er det som tar tid her? annet enn CGI videoer såklart. Jeg vet der finnes ikke noe svar på det, men jeg er ganske sikker på det er effektiviteten til Blizzard som er på et lavpunkt.

 

Er heller ikke så imponert sånn sett. Var virkelig campain i SC2 særlig polert? Ikke i mine øyne, middels interessante missions, platt historie.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...