Gå til innhold

Bli med og betatest Amobils nye mobilsider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet nettopp på iPad 3, og la merke til at scrollefeltet som viser forumaktiviteten på forsiden "bugger", i form av at jeg ikke kan scrolle i det vha fingeren på skjermen uten at det blinker frem en preview av forumposten jeg plasserte fingeren på for å flytte/scrolle innholdet.

 

Hjelper ikke om jeg prøver å være veldig rask med fingeren heller, preview blinker frem uansett.

 

Dukker også opp flere previews på én gang til tider, har hatt opptil tre stk der som forøvrig ble stående igjen selv etter at jeg har sluttet å scrolle i feltet. Fant ingen måte å bli kvitt dem på, utover å klikke meg inn på noe annet eller refreshe siden.

 

Virker som om feilen med previews som står igjen utløses av at jeg scroller i feltet for deretter å scolle hele nettsiden umiddelbart etterpå slik at previewen ikke rekker å lukke seg før resten av siden scroller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Testet nettopp på iPad 3, og la merke til at scrollefeltet som viser forumaktiviteten på forsiden "bugger", i form av at jeg ikke kan scrolle i det vha fingeren på skjermen uten at det blinker frem en preview av forumposten jeg plasserte fingeren på for å flytte/scrolle innholdet.

 

Hjelper ikke om jeg prøver å være veldig rask med fingeren heller, preview blinker frem uansett.

 

Dukker også opp flere previews på én gang til tider, har hatt opptil tre stk der som forøvrig ble stående igjen selv etter at jeg har sluttet å scrolle i feltet. Fant ingen måte å bli kvitt dem på, utover å klikke meg inn på noe annet eller refreshe siden.

 

Virker som om feilen med previews som står igjen utløses av at jeg scroller i feltet for deretter å scolle hele nettsiden umiddelbart etterpå slik at previewen ikke rekker å lukke seg før resten av siden scroller.

 

Takk for tilbakemelding!

 

Kjører du portrett eller landskap når du tester nettsiden?

 

 

Mvh,

Mads

 

Ser bra ut fra galaxy nexus, android 4.1.2 og google chrome. Eneste som ser teit ut er "logg inn" og "registrer deg" knappene til forumet, de er enorme!

 

Mulig disse "eldre" artikkelene burde ha hatt litt større font?

Ellers er det en massiv forbedring fra det som er i dag!

 

 

Takk for tilbakemelding!

 

Skal få justert ned disse knappene noen hakk, jeg :-)

 

 

Mvh,

Mads

  • Liker 1
Lenke til kommentar
på min kjære HTC Radar som kjører Windows Phone 7.5 kom ingen ringere enn PC-sida opp. Bravo
Hei,Skalerer ikke nettsiden ift. skjermen din? Har du mulighet til å legge ut et screenshot? :-)Mvh,Mads

 

Jeg får opp sida man vanligvis får opp når man bruker en bærbar eller stasjonær PC, langt i fra den sida som vises på bildet i artikkelen. Da regner jeg med at det verken har blitt skalert eller oppdaget at jeg bruker en mobil. Screenshot funker ikke i WP :-(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle kommentarere kommer opp som "midstilt" på min 3GS.

Er dette med overlegg , eller er det bare en ny vri? :)

 

En liten glipp der, skal være løst nå :-)

 

Jeg får opp sida man vanligvis får opp når man bruker en bærbar eller stasjonær PC, langt i fra den sida som vises på bildet i artikkelen. Da regner jeg med at det verken har blitt skalert eller oppdaget at jeg bruker en mobil. Screenshot funker ikke i WP :-(

 

Vi har identifisert problemet og regner med å rulle ut en fix for dette i morgen :-)

 

Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar

Imo så er det en "dårlig" løsning så er design messing I landskap-modus.. Her ser vi ikke noe av artikkelen nedenfor, enten så er skjermen min for liten, noe jeg ikke akkurat tror den er, er vel ganske gjennomsnittlig oppløsning på Samsung Galaxy Nexus?

 

Galaxy Nexus, CM10 nightly.

post-5057-0-17868800-1352304975_thumb.png

 

 

Amobil-logoen blir gigantisk og det er lite/ingenting som tyder på at det er en artikkel nedenfor egentlig mener jeg (selv om jeg vet at den er der da...)

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Nå som dere er i full sving med å oppdatere nettsidene osv.. Så har dere ikke tilfeldigvis vurdert å ordne slik at forumet fungerer med Tapatalk? Det gjør jo livet hundreganger lettere for de av oss som følger med på forumet aktivt, spesielt ettersom IP.Board sin applikasjon fungerer heller dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...