Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey!

Jeg har nettopp blitt medlem i noe som heter WorldVentures. Jeg er usikker i forhold til dette, enten om jeg har driti på draget og sløst bort mye penger, eller om dette er en smart ting å gjøre :)

 

Noen som har vært/er medlemmer i WorldVentures?

 

Del gjerne noen erfaringer, takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å etter jeg hadde betalt meg inn så fikk jeg i fanget hvordan jeg skulle rekruttere venner og bekjenne ut i fra hvor naive og lettlurte de var.

Er ikke sikkert du har sett rekruteringskjemaet. Men når jeg fikk se det så jeg hvor dom og lettlurt jeg var som gikk i fella.

Jeg hadde ingen intensjon om å lure mine bekjente til å bli med på slikt å dermed så måtte jeg betale et vist beløp hver måned fordi jeg ikke hadde rekruttert folk.

 

Jeg ser på det som en lærdom, du prøver pyramidebasert opplegg 1 gang og snur ryggen neste gang noen prøver å loppe penga av deg :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei :-)

 

Jeg har meldt meg inn for litt over en mnd siden, og er veldig fornøyd :-)

Var veldig skeptisk i starten, men nå som jeg har skjønt alt og prøvd produktet er jeg mye mer trygg :-)

 

Så om du ikke har meldt deg ut enda så har du gjort en bra valg :-)

 

Jeg skjønner at mann er altid skeptisk i starten (og det er lov/sunt), men å melde seg ut bare fordi "noen" ikke har lykket med det eller ikke reiste/prøvd produktet selv. Det er dumt.

 

"Man lykkes med det man vil lykkes" , og det er fint og gjøre seg selv kjent med WV. Og reisene er helt utrolige og billig :-) :-)

 

..Og dette er ikke pyramide spill. Du skal ikke tjener for å rekrutere folk. Du skal ikke selge noe. Du skal kun anbefale, og det er forskjele. Og ingenting på den link nevnt opp er bevis på noe. Hvis du leser hele teksten så ser du at dem er ganske usikker på hva de skriver.

Endret av Carolina 2013
Lenke til kommentar

Hei :-)

 

Jeg har meldt meg inn for litt over en mnd siden, og er veldig fornøyd :-)

Var veldig skeptisk i starten, men nå som jeg har skjønt alt og prøvd produktet er jeg mye mer trygg :-)

 

..... Hvis du leser hele teksten så ser du at dem er ganske usikker på hva de skriver.

 

Jaha?

 

;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

..Og dette er ikke pyramide spill. Du skal ikke tjener for å rekrutere folk. Du skal ikke selge noe. Du skal kun anbefale, og det er forskjele. Og ingenting på den link nevnt opp er bevis på noe. Hvis du leser hele teksten så ser du at dem er ganske usikker på hva de skriver.

 

Hei, tror du ikke vi skjønner tegninga? Du har 1 post, og det er den der du prøver å tilbakevise at WorldVentures er scam. Og google translate er lett å avsløre!

Lenke til kommentar

Ja, hold deg unna. Bruk heller pengene på noe annet kjekt i stede :-)

 

Lite digg når de lager brukere for å spamme forumet med løgn.

 

Alle bør se vekk fra fake profile over meg.

 

 

Det er ingen falsk profil her!

Jeg sier det fordi jeg er selv medlem og lykkes med det. Hver med sin smak/sukses. Og du må bare akseptere at noen er bedre enn deg. Og ikke er helt firkanta som deg. Det går an å være voksen og akseptere at folk har forskjelige meninger ;-)

Lenke til kommentar

Hei, tror du ikke vi skjønner tegninga? Du har 1 post, og det er den der du prøver å tilbakevise at WorldVentures er scam. Og google translate er lett å avsløre!

 

Jeg fortelle kun om min opplevelse!! At jeg lykkes bedre enn deg kan jeg ikke noe for. Alle vi har lov til å skrive om meningene våres, om jeg velger å skrive en eller 100 ganger det er opp til meg og ikke til deg. Bli voksen ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...