Gå til innhold

Ny utgave av XBMC kommer snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting jeg savner:

 

* En skikkelig integrering med spotify

* En skikkelig Netflix klient

* Å kunne rangere film/epside fra f.,eks 1-10 etter endt seeing, gjerne med synkronisering til * trakt.tv

* Å kunne spille av rar-arkiver direkte i xbmc

 

Sånn forutenom det er xbmc definitivt det beste alternativet på markedet idag :)

Endret av ztaa1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulighet for at denne laster ned undertekster via internet(Samme som BS Player gjør for android verden)? Uten at jeg har lastet ned undertekster fra før, og lagt det til i mappe. På både serier og filmer som jeg har liggende på nettverket?

 

Ja den har en egen subs addon som man kan laste ned fra et bibliotek, til den versjonen man har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble virkelig bra da de endelig fikk inn bitstreaming av hd lyd

 

Jeg har brukt en custom made versjon av Eden hittil som har hatt støtte for dette, men fint de endelig tar det med i standard versjonen :)

 

Kan den lese av ISO-filer direkte?

 

Abselutt, DVDer, Blu rays. Den setter også sammen en film hvis den er på to cder, og klarer også i spille av filmer i RAR-arkiver uten å extracte dem

 

 

XBMC er noe av den beste oppdagelsen jeg har gjort på internett i nyere tid, helt fantastisk :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har brukt en custom made versjon av Eden hittil som har hatt støtte for dette, men fint de endelig tar det med i standard versjonen :)

 

 

 

Abselutt, DVDer, Blu rays. Den setter også sammen en film hvis den er på to cder, og klarer også i spille av filmer i RAR-arkiver uten å extracte dem

 

 

XBMC er noe av den beste oppdagelsen jeg har gjort på internett i nyere tid, helt fantastisk :)

Ble nesten glad en vending her nå, helt til jeg oppdaget at heller ikke denne kan lese Blu-ray med DRM :confused:

 

Jeg har faktisk 7 BD'er liggende som jeg ikke har fått sett enda fordi jeg benytter mediasenter PC. Jo, jeg kan kjøpe en spiller for flere hundre kroner, software eller fysisk. Men sistnevnte er ikke aktuelt, og jeg har allerede kjøpt lisens på en SW som ikke lenger fungerer. Det er ikke aktuelt å kjøpe en ny lisens.

 

Jeg er av den oppfating at jeg betaler for det jeg mener er bra, men når jeg skal bli forhindret fra å kunne ha samme brukeropplevelse, eller bedre for den saks skyld, som de som utelukkende kopierer, da begynner jeg å tenke "**** it !!!"

 

Uansett, takk for svar. Dette blir genialt når jeg ikke lenger er lovlyding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...