Gå til innhold

iPhone får ny Facebook-profil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har vært standard i Android-appen ganske lenge... Forfriskende at iOS er seint ute for en gangs skyld. Kanskje det betyr at Facebook har byttet over til Android som hovedutviklingsplatform?

 

Ehh.. nei. Android har aldri hatt den chat funksjonen hvor man bare kan dra fra høyre hjørne. Og si meg, når fikk androi versjonen filter til bildene?

Lenke til kommentar

Slider fra høyre her og da kommer kontaktene inn, akkurat som i artikkelen. Laste opp flere bilder samtidig kan jeg også. Og begge funksjonene har vært på Android forholdsvis lenge, kan tenke meg at det er over en måned siden den oppdateringen, uten at jeg har fulgt spesielt med. At man kan dra fra høyre og få fram kontaktlista oppdaga jeg ved et uhell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ehh.. nei. Android har aldri hatt den chat funksjonen hvor man bare kan dra fra høyre hjørne. Og si meg, når fikk androi versjonen filter til bildene?
Jaha? Android fikk denne funksjonen 21 september.unnamedzm.jpg

 

Okei, fikk forsket litt nå. Og fant ut at jeg dreit den. Men uansett så har ikke Android filter ! LOL xD

Lenke til kommentar
Dette har vært standard i Android-appen ganske lenge... Forfriskende at iOS er seint ute for en gangs skyld. Kanskje det betyr at Facebook har byttet over til Android som hovedutviklingsplatform?
Ehh.. nei. Android har aldri hatt den chat funksjonen hvor man bare kan dra fra høyre hjørne. Og si meg, når fikk androi versjonen filter til bildene?

Nå lyger du - og det er stygt! Android har hatt denne chatmenyen på siden en god atund nå.

 

OBS: ser nå at jeg har kommentert på et innlegg som er "ferdig" diskutert... Min feil.

Endret av martin9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dette har vært standard i Android-appen ganske lenge... Forfriskende at iOS er seint ute for en gangs skyld. Kanskje det betyr at Facebook har byttet over til Android som hovedutviklingsplatform?
Ehh.. nei. Android har aldri hatt den chat funksjonen hvor man bare kan dra fra høyre hjørne. Og si meg, når fikk androi versjonen filter til bildene?
Nå lyger du - og det er stygt! Android har hatt denne chatmenyen på siden en god atund nå.OBS: ser nå at jeg har kommentert på et innlegg som er "ferdig" diskutert... Min feil.

 

Jepp that's me. Kommenterer de fleste ting uten å vite om det er sant. Haha... Hmm.. Jeg bør kanskje få meg en Samsung snart .. hmm..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...