Gå til innhold

- Snart forsvinner Live Messenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betyr dette at chat-funksjonen til Skype blir integrert i messenger som man finner som applikajon i Windows 8? Facebook og MSN er integrert der, men ikke Skype.

 

Hadde forøvrig vært fint om de hadde fått den til å støtte samtaler på Facebook med flere personer - det gjør den ikke nå. Det medfører at jeg bruker den mye mindre enn hva jeg ellers hadde gjort.

Lenke til kommentar

Jeg begynte min "messenger-tid" med Yahoo! Messenger. Så ble den slått sammen med MSN Messenger. Så ble den Windows Live! Messenger, og nå blir jeg Skype-kunde.. Håper de vet å slette kundeinformasjon fra de gamle tjenestene når vi er flyttet over til det nye.

 

Yahoo ble aldri slått sammen med MSN Messenger... Yahoo Messenger lever i beste velgående. Men det var vel en integrasjon mellom dem en stund (aner ikke om det funger fortsatt).

 

Lenke til kommentar

Du kan allerede logge inn med din live id på skype, og få over kontaktene ifra msn.

 

Hva som kommer til å hindre meg ifra å bruke skype som primær klient, er hvor latterlig bloated den klienten er.

Toolbars, infolinjer, reklame og masse dill som ikke har noe å gjøre i "min" klient.

 

Jeg liker ting simpelt og clean.

 

post-86587-0-51905700-1352276304_thumb.png

 

Men dagene med hurtigtaster er mer eller mindre forbi, nå er touch det store, og da trenger man jo gjerne et ikon for alt man gjør også.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Kjenner flere som bruker WLM og folk regner vel stort sett WLM som et chatteprogram og skype som en IP-telefon. Brukte det mer før, spesielt til å overføre filer som var for store for å sendes med epost. Ikke alle vil på facebook, og skype krever vel også raskere linjer pga høyere kvalitet. Mange irriterer seg også av toolbaren som skype legger inn men mulig det unngås når det går gjennom win. Litt fristet til å mistenke at dette gjøres for å pushe win 8 og touch. Antar det vil komme en touch løsning for skype til metro og til windows phone 8. Hva er det neste som forsvinner, windows live mail...?

Endret av medlem-82119
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...