Gå til innhold

Drømmefall-oppfølger blir Kickstarter-spill (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg stort til dette! Törnqvist skuffer skjeldent med sine historier. Eneste er at jeg håper virkelig ikke dette "kapittelsystemet" blir en melkeku av serien. Jeg er først og fremst interessert i å få en fortsettelse, og avslutning, på den påbegynte historien.

 

Som det blir nevnt i artikkelen så kommer ikke Chapters til å være episodebasert allikevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat dette jeg fryktet. Først sier staten at det er flere søkere og høyere kvalitet på søkerne ti spillstøtte enn noensinne, og så gir de mindre penger enn i fjor? Og den som får mest penger er en som ikke trenger det, og nå går han i tillegg ut på Kickstarter for å få enda mer? Snakker om å være griske... Hvorfor kan ikke fyren bare få penger fra Funcom, om de gjør det så bra som de sier?

Lenke til kommentar

Akkurat dette jeg fryktet. Først sier staten at det er flere søkere og høyere kvalitet på søkerne ti spillstøtte enn noensinne, og så gir de mindre penger enn i fjor? Og den som får mest penger er en som ikke trenger det, og nå går han i tillegg ut på Kickstarter for å få enda mer? Snakker om å være griske... Hvorfor kan ikke fyren bare få penger fra Funcom, om de gjør det så bra som de sier?

 

you my friend are an idiot!

 

seriøst har du i det heletat brukt hue å tenkt før u snakker? funcom focuserer på ONLINE spill nå.

2 funcom har kansje ikke lyst å satse fult på det så da er en ny bedrift løsningen

 

og ikke minst de søkte hos kickstarter for å gi et bedere ferdigprodukt en et halvferdig produkt som sikker ikke kommer ut fordi det ikke er bra,

 

er mye mere skadene å gi ut et sugent spill en å ikke gi det ut hvis di gir ut et halvferdig spill og de er et nytt firma vil noen i det hele tat kjøpe neste tittel etter det? nei så de søker etter mere penger for å gi det beste spillet ut de kan gi.

 

er irriterende å se folk leser noe og sier alt mulig rart uten å bruke hue og tenke på hva grunnen kan være for de forsjellige løsningen

Lenke til kommentar

Funcom finansierer ingenting, så vidt jeg forstår, og om de gjør det, så er det bare småpenger. Hadde det vært opp til dem, så hadde det aldri blitt en ny Lengste Reisen. De eneste de bryr seg om er MMOer.

 

Støtten på en million kroner er ikke nok til å lage et halvt eventyrspill i Østeuropa engang, så det er ikke så rart at de prøver seg på Kickstarter, og det har ingenting med å være grådige å gjøre.

Lenke til kommentar

Sorry, mener bestemt jeg leste et sted at Funcom vil dekke en god del av utgiftene mot å dele overskuddet. Typisk, klarer ikke å finne det igjen når jeg faktisk trenger en link. :( Men uansett, vi snakker om en veteran innen bransjen, og det er veldig mange som vil ha en oppfølger til Dreamfall. (hater å bruke norsk tittel på spill). Det burde ikke være noe problem å få finansiert neste episode via Kickstarter, og neste etter der igjen via salg av første. Den norske idiotstaten bør heller gi de sårt trengte pengene til noen som faktisk trenger det. De sa jo selv at det er flere søkere enn noensinne, og kvaliteten er høyere enn noensinne. Hvorfor i svarte gir de da pengene til en som ikke trenger det?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...