Gå til innhold

Megaupload etterfølges av Me.ga


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det påtalerene har oppnådd er å gi en bedre tjeneste for fildelere som ellers vegret seg for fildeling grunnet rettslige konsekvenser.

 

Jeg har så inderlig lyst til være tilstede i et møterom der rettighetshaverenes "representanter" diskuterer hvordan de skal øke fortjenesten og bekjempe ulovlig nedlasting. Tenk hvor fantastisk latterlige de forkastede ideene er når de strategiene vi stadig ser er det beste de kom opp med...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så det påtalerene har oppnådd er å gi en bedre tjeneste for fildelere som ellers vegret seg for fildeling grunnet rettslige konsekvenser. Jeg har så inderlig lyst til være tilstede i et møterom der rettighetshaverenes "representanter" diskuterer hvordan de skal øke fortjenesten og bekjempe ulovlig nedlasting. Tenk hvor fantastisk latterlige de forkastede ideene er når de strategiene vi stadig ser er det beste de kom opp med...

 

 

Viktig å huske på at det er en egen industri som ønsker at rettighetshavere skal bruke lovsystemet til å stoppe piratene. Det er jo flere advokathus som utelukkende jobber med slike saker.

 

Det er nok disse som er pådriverne til dette mølet. De lover rettighetshaverne gull og grønne skoger, men leverer SVÆRT lite matnyttig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan mene hva man vil om mr. Dotcom, men jeg synes det er viktig at private aktører fortsetter å vise at de har noe de skulle sagt på nettet.

 

Nettet må fortsette å være styrt av folket. Regjeringer rundt om kan prøve å kontrollere hva som foregår der, men nettet har fra begynnelsen av handlet om frihet.

 

Det viser seg heldigvis konsekvent at en eller annen, eller flere i samarbeid, alltid klarer å finne et svar på styringsorganers forsøk på å ta kontrollen over hva som foregår på nettet.

 

Så, heia Kim.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...