Gå til innhold

Illuminati, et trussel for verden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funfact: Illuminati var en liberalistisk organisasjon i Tyskland under 1800 tallet. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Og liberalister er mer eller mindre fredfulle, og det stemmer at du har lest de greiene, men gjør det ikke sant. Har du f.eks. lest Harry Potter? Harry Potter er bare eventyr og oppspinn akkurat som at Illiminati kontrollerer verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok av dritt ute i det åpne. Du trenger ikke finne opp ting som Illuminati skal stå for, for å se at de med makt tjener seg selv, og ikke folket de er ment å representere.

 

Wikileaks fortalte oss mye som vi allerede burde ha vært klar over. Det er ikke hemmeligheter som er det største problemet, det er hvor lite som gjøres selv når vi har tilgang på fakta.

Endret av KarlRoger
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Hva kan skje hvis Illuminati styrer verden??

 

Jeg ville blitt utrolig lettet om Obama og Stoltenberg hadde fått voksent oppsyn med det de gjør, for dette kjører de rett til helvete!

Og hvorfor skulle ingen stå bak de to du nevner og styre alt rett til helvete - med hensikt?

Kanskje det er gode penger å tjene på det?

Krise = muligheter.

(Evt. "Fred er ei det beste, men at man noget vil.")

Lenke til kommentar

Men overnasjonale hemmelige brorskap er kjekt å ha for dem som liker å tro at det ikke er noe vi kan gjøre med livene våre.

samt de som trenger litt orden i verden, i stedet for "kaoset" som er i dag.

folk som M.J. Dør, JFK blir drept, kriger starter og selvmordsbombere angriper, det er veldig greit å gi alt en og samme forklaring på alt som er fælt her i verden i stedet for å se de faktiske, kompliserte grunnene.

Lenke til kommentar

Joda. Jeg trodde det var derfor folk ble religiøse jeg. Men det blir kanskje for mainstream...

 

Geir :)

Religion gir ikke svar på hvorfor brevik gjorde som han gjorde, det gjør illuminati.

Og man slipper å forholde seg til faktafeil i skriftene. Jeg ser på det som en videreføring og utvikling av religion.

Og, man kan ikke kalle andre for uopplyste, ignorante sauer om man er religiøs :p

Lenke til kommentar
Hva kan skje hvis Illuminati styrer verden??

 

Jeg ville blitt utrolig lettet om Obama og Stoltenberg hadde fått voksent oppsyn med det de gjør, for dette kjører de rett til helvete!

Og hvorfor skulle ingen stå bak de to du nevner og styre alt rett til helvete - med hensikt?

Hmm, Obama eller Stoltenberg som Damien Thorn? Joda, det er jo en mulighet ettersom dette med "proving a negative" er så vanskelig.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Damien_Thorn

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Illuminati finnes.

 

2pac ble drept etter at han sa dårlige ting om Illuminati som "killuminati" og michael jackson sa noe om de ved siden av et logo på musikkvideoen "They dont care about us"

 

and list goes on

 

hvis ikke illuminati finnes, hvem står bak alt dette?

og er illuminati noe som "The Company" slik som i "Prison Break"?

Lenke til kommentar

Trist, enda en som har falt for konspirasjonsteoriene.

 

"hvis ikke illuminati finnes, hvem står bak alt dette?"

Hvorfor er det slik at det er noe stort som står bak alt?

 

Uansett, hvorfor er du og mange andre konspirasjonsteoretikere i live? :)

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Illuminati finnes.

 

2pac ble drept etter at han sa dårlige ting om Illuminati som "killuminati" og michael jackson sa noe om de ved siden av et logo på musikkvideoen "They dont care about us"

 

and list goes on

 

hvis ikke illuminati finnes, hvem står bak alt dette?

og er illuminati noe som "The Company" slik som i "Prison Break"?

Ettersom du er overbevist om det finnes, er kanskje du en vel så god kandidat som alle andre til å svare på spørsmålene i førsteposten din :)

 

Men, må spørre deg om en ting, om Michael Jackson og 2pac viste om de, regner jeg med de hadde beviser også, og om de da var imot dem, hvorfor ikke informere verden om de?

Om noen uten folie-hatt med høy status faktisk hadde kommet ut med beviser hadde de mer eller mindre blitt uskadeliggjort.

Lenke til kommentar

Jeg har sagt og skrevet dårlige ting om illuminati, og jeg er fortsatt i live...

 

Geir :)

 

De driter vel i oss, vi er jo ikke verdens kjente som 2pac og MJ, vi er vanlige borgere i et lite fredelig land i norge, mange sier dritt om illuminati, men hvis f.eks snopp dogg sier det er han død

 

Illuminati finnes.

 

2pac ble drept etter at han sa dårlige ting om Illuminati som "killuminati" og michael jackson sa noe om de ved siden av et logo på musikkvideoen "They dont care about us"

 

and list goes on

 

hvis ikke illuminati finnes, hvem står bak alt dette?

og er illuminati noe som "The Company" slik som i "Prison Break"?

Ettersom du er overbevist om det finnes, er kanskje du en vel så god kandidat som alle andre til å svare på spørsmålene i førsteposten din :)

 

Men, må spørre deg om en ting, om Michael Jackson og 2pac viste om de, regner jeg med de hadde beviser også, og om de da var imot dem, hvorfor ikke informere verden om de?

Om noen uten folie-hatt med høy status faktisk hadde kommet ut med beviser hadde de mer eller mindre blitt uskadeliggjort.

 

Det var nettopp de prøvde på 2pac og mj

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...