Gå til innhold

Rust opp mobilen med pepperspray


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fins nok a folk som glemmer mobiler rundt om kring.. Så å komme med den bastante påstanden at "du" ALDRI kommer til å glemme den burdere spart dere for.

 

Men så vil jo denne kun virke på to typer jegfoner..

Hvordan ville garantien gådd med lekasje i Pepperspray delen?

Lenke til kommentar

Dog ulovlig å bruke i Norge.

 

Og om dette blir populært eller mer vanlig så kommer nok flere voldtekstmenn til å ta hintet og så kjøpe seg noen briller eller lignende. Etter hva jeg har skjønt så er dette noe av de mer desperate jævlene du finner her i samfunnet, så ville ikke overvurdert sprayen i det minste. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

totalt ulovlig i Norge, fikk selv bot og prikk pga det og tidligere har dem gitt meg samme boks tilbake uten å si noe :/

Kan jeg spørre hvordan ble du tatt for å ha pepperspray? :)

Pleier ha den med på tur med hunden pga han er angrepet 3ganger( er amstaff eier :wee: ) har alltid med det, veldig enkelt skille hunder med slik spray..

Dessverre for min del hadde jeg glemt å ta ut sprayen ifra tasken jeg har poser til å plukke opp skit samt ha goddis oppi, hadde den med meg pga trengte plass til noe ekstra så ble jeg stoppet, ransaket fordi jeg hadde ikke legitimasjon.Smook done, alltid jobbet ekstremt hardt med ikke få slikt på rullebladet :(

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...