Gå til innhold

Dette er nytt i Android 4.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir bra :) Dumt Google gjør det samme som HTC og lager alle telefonene helt like, blir kjedelig, hvertfall når designet var kjedelig fra dag 1. Vil brukerkontoer kun funke på nettbrett?

 

Smak og behag... ar likt designa på alle nexusene til nå :p Med disse "nexus" prikkene på baksiden er jo dette bare toppen av kremen! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette blir bra :) Dumt Google gjør det samme som HTC og lager alle telefonene helt like, blir kjedelig, hvertfall når designet var kjedelig fra dag 1. Vil brukerkontoer kun funke på nettbrett?

 

Står på android sin offisele blogg(http://www.android.com/whatsnew/) at det kun er tilgjengelig på netttbrett. Men ser for meg at dette er en nyttig funksjon som vil bli kopiert(noe jeg synes er helt greit) om ikke så lenge...

Lenke til kommentar
Nice. Men må få Jelly bean til S3 først
Du får den omgående hvis du bruker Kies, jeg fikk det hvertfall......men det tar vel laaaaaaaaaang tid innen vi S3 brukere får den, rett før 4.3 kommer kanskje.....

 

Når jeg prøver å koble opp min S3 mot Kies får jeg bare opp denne beskjeden: "Kies 2.0 støtter ikke denne enheten". Selv når jeg kjørere siste versjon av Kies.

Litt vanskelig å oppgradere når den ikke engang støtter mobilen lenger, men kan vel ikke si at jeg er overrasket, Kies har alltid forsåvidt vært en tragedie.

Endret av San22_
Lenke til kommentar
Nice. Men må få Jelly bean til S3 først
Du får den omgående hvis du bruker Kies, jeg fikk det hvertfall......men det tar vel laaaaaaaaaang tid innen vi S3 brukere får den, rett før 4.3 kommer kanskje.....
Når jeg prøver å koble opp min S3 mot Kies får jeg bare opp denne beskjeden: "Kies 2.0 støtter ikke denne enheten". Selv når jeg kjørere siste versjon av Kies.Litt vanskelig å oppgradere når den ikke engang støtter mobilen lenger, men kan vel ikke si at jeg er overrasket, Kies har alltid forsåvidt vært en tragedie.

 

Skjedde med meg også... Avinstaler det og instaler det på nytt ;) Fikser biffen :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nice. Men må få Jelly bean til S3 først
Du får den omgående hvis du bruker Kies, jeg fikk det hvertfall......men det tar vel laaaaaaaaaang tid innen vi S3 brukere får den, rett før 4.3 kommer kanskje.....

 

gs3 som er låste til telenor/djuice må vente 1 uke 2 før de får Jelly Bean

Lenke til kommentar

Synes det er litt håpløst når ikke alle med "top-of-the-top Samsung" (S3) ikke engang har fått 4.1 (!!) enda (Samsung sin utrullingsmetode kan man jo også kritisere ganske greit - og kan vel ikke si jeg gleder meg nevneverdig til å få oppdateringen når det største høydepunktet er at andre ikoner flytter seg automatisk når man flytter et annet...). Tipper S3'en rekker å bli "gammel" før den får 4.2. Kjenner jeg begynner å bli litt lei av Android sin business-modell... Blir nok iOS eller WP8 neste gang gitt...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...