Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i november (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unskyld meg, men det er ikke så mye nytt i FM 2013?

 

Endelig skal man kunne gå online mot hverandre

 

Man har versus modus der man skal kunne ta sitt nåværende lag online mot en kompis sitt nåværende lag

 

FM classic og sist men ikke minst, challenge mode som er helt nytt og revulosjonerende innen FM verden...

 

Noe sier meg at artikkelforfatter ikke har satt seg nevneverdig inn i tittelen.

Lenke til kommentar

Utrolig bra spillår dette her! :p Gruer meg litt til neste år, for det blir ikke mye bra der tror jeg, eneste blir vell GTA V.. jaja skal ikke ta sorgene på forskudd. Gleder meg som Faaan til far cry 3 :p

 

What? Neste år blir jo smekkfull med store titler. Ni No Kuni, Dead Space 3, Devil May Cry, Bioshock Infinite, South Park: The Stick of Truth, God of War: Ascension, Gears of War: Judgment, Beyond: Two Souls, Crysis 3, Grid 2, Dragon Age 3, Metro: Last Light, Tomb Raider, The Last of Us, Sly Cooper: Thieves in Time, GTA V og sikkert mange flere :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utrolig bra spillår dette her! :p Gruer meg litt til neste år, for det blir ikke mye bra der tror jeg, eneste blir vell GTA V.. jaja skal ikke ta sorgene på forskudd. Gleder meg som Faaan til far cry 3 :p

 

What? Neste år blir jo smekkfull med store titler. Ni No Kuni, Dead Space 3, Devil May Cry, Bioshock Infinite, South Park: The Stick of Truth, God of War: Ascension, Gears of War: Judgment, Beyond: Two Souls, Crysis 3, Grid 2, Dragon Age 3, Metro: Last Light, Tomb Raider, The Last of Us, Sly Cooper: Thieves in Time, GTA V og sikkert mange flere :)

 

Hahaha, merker jeg følger litt lite med ja :wee: Glemmer jo så lett ut når spill kommer vettu :p Gleder meg til Crysis 3, Last of us og bioshock :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Planetside 2 ser ut til å kunne bli den mest episke utgivelsen dette året, med massive brett som får de store brettene i bf3 til å se ut som close-quarter :p i tillegg er motoren griselekker med fyldige farger og passe mengde effekter (i motsetning til bf3 som har skikkelig overkill lyseffekter) samt en gjennomført futuristisk stil :D håper bare spillet lever opp til forventningene, men siden jeg kun har sett gameplay og ingen trailer så tror jeg ikke fallhøyden er så stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...