Gå til innhold

LG Nexus 4 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir jo selvfølgelig en smaksak, men bakdekselet på telefonen så da ikke så kult ut? Mange liker det nok, men det må da være noen som ikke kjøper den pga. stjernene/snøen eller hva det nå enn er, som er på baksiden? jaja.

 

Ser ut som en bra telefon, vi får se hvordan LG klarer seg nå, ettersom de ikke er det selskapet som gjør det best på telefoner. Bra at Google vil stå for oppdateringene av denne, for LG gjør det ikke har jeg hørt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at alle de nye produktene er lagt opp paa google play, og hvis prisene er riktig, er det ganske utrolig.

Nye nexus 4 med 16 gb internminne ligger ute med en pris paa $349 som er $200 mindre en S3 koster i skrivende stund. Nye nexus 7 og nexus 10 er ogsaa paa plass, nexus 10 med en pris paa $399 med 16 gb lagring.

Lenke til kommentar

Gorilla Glass 2 er ikke så ripesikkert som de skal ha det til. Min mor har en S3 og har fått en del riper i den og ser at flere sliter med det. Virker for meg som at Gorilla Glass (1) var mye mer ripesikkert.

 

Min konklusjon er lik. Jeg hadde den originale Desiren fra HTC og den tålte alt, siden da har jeg ripet opp en Sensation og nå litt på S3..

Lenke til kommentar

Nja, jeg skulle aldri ha GS3 heller - min nexus ble sendt til reperasjon som en garantisak og istedenfor for å fikse den så kastet chess min mobil, jeg ville da ha en ny nexus noe dem ikke hadde på lager og fikk tilsendt en GS3, og savnet etter vanilla stock er for stort og planen var hele tiden å oppgradere til en ny nexus, men samsungs byggekvalitet på GS3 er jeg ikke fornøyd med.

 

GS3 er jo allerede solgt til han jeg bor med, så er heller ikke bruk-kast heller.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...