Gå til innhold

Skal ha sluppet sin siste servicepakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kan da umulig bruke voldsomt med ressurser på å samle noen gamlefiler i servicepakker. Det viktigste er uansett hvor lenge de støtter OSet.

Joda, viktigst hvor lenge de støtter Win7, men.. Gamle filer? Win7 var ikke akkurat sluppet for 10 år siden heller da.. Helt enig med Betroz.. Presse folk over på nye system hver gang.

 

"De mener at selskapet ønsker å bruke mer ressurser på å bygge nye utgaver av Windows, i stedet for å bruke tid og penger på å snekre sammen store pakker med drøssevis av gamle sikkerhetsoppdateringer."

 

For min del er dette ganske upraktisk om en f.eks har Acronis å skal gjenopprette.. Vil jo bruke evigheter på å installere oppdateringene i stedet for en større pakke med kun en reboot.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

FYYYYYYYYY FAN! Skal jeg kjøpe Windows hvert halvår fordi de kanselerer fremtidligere oppdateringer, og prioriterer annet isteden som har mer pengeverdi? (verdien på opprativsystemet øker hvis du pusser det opp IDIOTER). Window dere driter dere egentlig ut med Win8 for de som vill ha en "GOD" PC. Dette får vi vell ikke lenger... (Raskere med service pack release, JA men dette er feil dere har laget som dere i ettertid fikser. -YOUR SHIT, NOT MINE!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er litt dumt for alle, også bedrifter at de ikke slipper SP2 med engang. Det hadde vært litt enklere å få alle updates inn via en ferdig patchet og oppdatert Windows 7 SP2-versjon, enn å måtte installere 300 patcher etter installasjon av Windows 7 SP1. Kanskje de kan slipstreames, ja, men det hadde vært betydelig enklere om den jobben allerede var gjort. Syns dette er ganske dårlig av Microsoft. De burde laget en SP hvert år uansett.

Lenke til kommentar

Flere av dere oppfører dere som noen små drittunger.

 

Dette er en ikkesak.

 

jeg hadde en mistanke om at du drev mest med mobiltelefoner etter uttalelsen din.

De fikk jeg bekreftet sa jeg så på hva som stod i brukerprofilen din

 

Så dit syn kan virke å kun være opptatt av berørings skjermer og mobile systemer

Windows 8 skal funger på andre ting også ,ikke på bare mobile enheter

 

så i stedet for gjøre tidligere utgaver av Windows designmessing kompatibel med mobil systemer så forsøker Microsoft å gjøre Windows helt lik med mobilsystemer.

Det betyr også oppdateringer slik man er vant med fra pc verden skal gå på mobiltelefonens premisser( små korte oppdateringer ) ikke noen mellomløsning

 

Her går altså Microsoft helt vekk fra hensynet til en vanlig pc

 

 

nå tro jeg ikke at der så mange som oppdaterer systemet på mobiltelefonen selv .

de sender den heler til service elle kjøper seg en nye

Lenke til kommentar

Det er litt dumt for alle, også bedrifter at de ikke slipper SP2 med engang. Det hadde vært litt enklere å få alle updates inn via en ferdig patchet og oppdatert Windows 7 SP2-versjon, enn å måtte installere 300 patcher etter installasjon av Windows 7 SP1. Kanskje de kan slipstreames, ja, men det hadde vært betydelig enklere om den jobben allerede var gjort. Syns dette er ganske dårlig av Microsoft. De burde laget en SP hvert år uansett.

Det er ingen bedrifter med en oppegående IT-avdeling som installerer 300 patcher etter hver Windows installasjon. Man oppretter en eller flere basis image som man vedlikeholder en gang i blant, som man deployer til maskinene som skal ha Windows. Det finnes også verktøy der man i deploymentprosessen velger hvilke programmer man skal ha installert, så etter at deployinga er igangsatt er det liten innblanding før maskinen er klar til bruk. Så dette vil i liten grad ramme bedrifter.

 

Dette vil i verste fall føre til at det tar en halvtime ekstra å installere Windows på nytt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...