Gå til innhold

GTA: Vice City fyller ti år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker godt en av de siste dagene før Vice City kom. Sjekket om en av kioskene her hadde fådd det. Kom tilbake litt skuffet, men kødda med brodern om at Vice City var ikke kommet, men det var Fifa 2002. Han fikk dele i skuffelsen. Personlig syns æ Fifa e teit så var bare morsomt å plage han :p Vice City tok historien ett hakk videre, men syns at Vice City var litt kjedelig flat iforhold til Liberty City. Hadde personlig ikke hadd noe imot ett nytt GTA hvert år slik som COD. Det som likevel e mest gøy e å stjele nye kjøretøy, utforske en ny plass og drepe mest mulig :D

Lenke til kommentar

Begynner å bli en stund siden. Jeg husker at en i klassen prøvde å laste det ned på 56k modem. Så lenge siden er det. Hver dag i noe som kan ha vært opp mot to uker kom han med oppdateringer som "7 %", "15 %", "23 %" osv. Når han endelig fikk lastet det ned fungerte det ikke i det hele tatt. Ah, det var tider.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Begynner å bli en stund siden. Jeg husker at en i klassen prøvde å laste det ned på 56k modem. Så lenge siden er det. Hver dag i noe som kan ha vært opp mot to uker kom han med oppdateringer som "7 %", "15 %", "23 %" osv. Når han endelig fikk lastet det ned fungerte det ikke i det hele tatt. Ah, det var tider.

Heh. han var sent ute med bredbånd ja :p

Hadde vel 2Mbps på den tiden jeg :D

Lenke til kommentar

Hehe, av å til skulle jeg ønske jeg var født 5-10 år senere enn jeg er, kjedelig generasjon jeg er født inn i -.- ikke har jeg fått med meg dette, zelda, eller noen av de første kjente spillkonsollene :(

 

Og derfor skulle du ønske du var født senere?

 

Om du skulle mene 5-10 år tidligere, så er vel kanskje det noe flere føler. Men det er jo ingenting som stopper deg fra å sjekke ut eldre titler.

Lenke til kommentar

Hehe, av å til skulle jeg ønske jeg var født 5-10 år senere enn jeg er, kjedelig generasjon jeg er født inn i -.- ikke har jeg fått med meg dette, zelda, eller noen av de første kjente spillkonsollene :(

 

Og derfor skulle du ønske du var født senere?

 

Om du skulle mene 5-10 år tidligere, så er vel kanskje det noe flere føler. Men det er jo ingenting som stopper deg fra å sjekke ut eldre titler.

 

Haha, ja jeg mente tidligere :p Greia er vell helst den nostalgiaen du får av gamle spill, som jeg sjelden får, siden jeg spillte så dårlige spill som liten. Sitter å spiller hot pursuit 2 da :p

Lenke til kommentar

Mest glad i GTA IV jeg. De gamle var jeg alltid nødt til å kjøre trainere på med uendelig av ammo og helse. Selv da var det fortsatt til dels vanskelig. GTA IV funka finfint uten noe sånn, så da liker jeg det automatisk bedre enn de andre.

 

Vice City var jo ikke veldig vanskelig, men det var et vedlig bra spill. Følelsen av å ralle motorsykkel gjennom byen var knall! Det eneste jeg mislikte, nei, hatet var det føkkings oppdraget hvor man måtte styre et fjernstyrt helikopter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...