Gå til innhold

Lefdal solgte gammel iPad som ny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Misvisende tittel. "Ignorant kunde glemte å sjekke hva han betalte for" hadde vært passende.
True, men vist ein fra Expert hadde sagt til deg. Dette er da den nye Ipaden og du hadde kjøpt den hadde det vært Expert sin feil :p

 

Ikke hvis Apple kaller den for "Den nye iPaden", da det teknisk er korrekt. Problemet er som Simen1 sier at den nye da blir "even newer" hvis det ikke er en god navngivningskonvensjon på det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Misvisende tittel. "Ignorant kunde glemte å sjekke hva han betalte for" hadde vært passende.
True, men vist ein fra Expert hadde sagt til deg. Dette er da den nye Ipaden og du hadde kjøpt den hadde det vært Expert sin feil :p

 

Ikke hvis Apple kaller den for "Den nye iPaden", da det teknisk er korrekt. Problemet er som Simen1 sier at den nye da blir "even newer" hvis det ikke er en god navngivningskonvensjon på det

 

 

Jah...Blame apple..Aldri vært ein fan av apple, skyld på ledelsen...Har ikke peil på hva de driver med :p

Lenke til kommentar

Min Macbook Air, viste seg å være to generasjoner gammel... -.- Kjøpt fra Lefdal. Neste gang blir det nok rett fra Apple.

Slikt er da virkelig forbrukerens ansvar å sjekke, selv om det selvsagt er kjedelig. Dessuten kan du bytte den.

Endret av Occi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det burde være skrapefelt på Ipad-emballasje med "new" oppå og "old" under.

 

Slettes ikke dum. Men rart at ikke bedrifter med tusenvis av ansatte ikke ser problemet. Ikke bare Apple, men tv-bransjen har også gravd seg seg samme grøfta med nye "ultra hd".

 

Edit: Kjappe fingre..

Endret av gammalerik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herre min hatt og mye eplehat det er på forumet. Elektronikk-kjede gjør en feil og Apple har skylda. Lol.

Nøyaktig hva er kjedens "feil" ?

Kjedens feil er at dem ikke forandre på annonsen deres når det er blitt annonsert en ny versjon av iPad. F.eks. om elkjøp hadde kommet med en avis med overskriften nyeste iphone endelig i norge, 1 uke etter at iPhone 5 ble lansert, så må de regne med trøbbel.

 

Ellers er jeg enig i at det virker forvirrende at de kaller den new iPad.

Lenke til kommentar

Herre min hatt og mye eplehat det er på forumet. Elektronikk-kjede gjør en feil og Apple har skylda. Lol.

Nøyaktig hva er kjedens "feil" ?

Kjedens feil er at dem ikke forandre på annonsen deres når det er blitt annonsert en ny versjon av iPad. F.eks. om elkjøp hadde kommet med en avis med overskriften nyeste iphone endelig i norge, 1 uke etter at iPhone 5 ble lansert, så må de regne med trøbbel.

 

Ellers er jeg enig i at det virker forvirrende at de kaller den new iPad.

Ja ,men nå het jo aldri iphone 4 "The new iphone" så det sier seg selv at å referere til iphone4 som "the new iphone" vil være ene og alene kjedens feil. I ipad sitt tilfelle så er det det elendig navngiving fra Apple som skaper forvirring.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...