Gå til innhold

Jelly Bean til Galaxy S III er ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig bestemt meg for å selge dette rælet av en telefon, men nå som den faktisk har kommet så får jeg vel gi den noen uker til å se om den blir mer levelig.

 

Hva er det som gjør telefonen til et ræl? Spent på svar.

 

Jeg for min del fikk oppdateringen via KIES for noen minutter siden :D Gleder meg!

Lenke til kommentar

Kies påstår at jeg har siste firmware, telefonen forteller meg også at det ikke er noen oppdatering tilgjengelig. :/

 

De telefonene vi har tilgjengelig i redaksjonen har fortsatt ikke fått noen oppdatering, men det skyldes at oppdateringene rulles ut til rundt 10 prosent av brukerne av gangen i starten, og så øker man på etter hvert. Dette for at ikke serverne skal knekke sammen.

Står klart og tydelig i artikklen! :)

Lenke til kommentar

Jelly Bean først nå? Programvare for å oppdatere telefonen? Nei, takke meg til HTC. :p

 

Jeg hadde HTC tidligere. Oppdatering via nettet krasjet i 100% av tilfellene. Det skjer også på samtlige av de andre HTC jeg har prøvd dette på, så takke meg til Kies sammenliknet med HTC på det punktet (Man trenger ikke bruke Kies, det er bare en av mange kilder man KAN bruke).

 

Forøvrig ser jeg ikke helt poenget ditt med "først nå"? http://www.engadget....ean-one-series/

 

Selv laster jeg oppdagteringene inn på telefonen fra en PC som om den var en harddisk, og kjører installering. Funker hver eneste gang. Jeg har forøvrig testet 13 ulike JB-roms, samtlige laget av Samsung for Galaxy S3. Det at teleoperatørene står i veien for oppdateringene er ikke noe unikt for Samsung.

Endret av Snickers-is
Lenke til kommentar

Jelly Bean først nå? Programvare for å oppdatere telefonen? Nei, takke meg til HTC. :p

Jeg hadde HTC tidligere. Oppdatering via nettet krasjet i 100% av tilfellene. Det skjer også på samtlige av de andre HTC jeg har prøvd dette på, så takke meg til Kies sammenliknet med HTC på det punktet (Man trenger ikke bruke Kies, det er bare en av mange kilder man KAN bruke).

 

Forøvrig ser jeg ikke helt poenget ditt med "først nå"? http://www.engadget....ean-one-series/

 

Ser at jeg tok feil av 4.0.4 og 4.1.1. Ellers har jeg aldri hatt problemer med å oppgradere direkte via nett (WLAN), hverken med HTC Desire eller One X.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...