Gå til innhold

– Venner konkurrerer om alt i Most Wanted (PC, PS3, Vita, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pff.. Må si meg uenig i den, Pioneer Studios (NFS og NFSII) samt Eden Studios (NFS: Porsche unleashed), sammen med gamle EA Canada er det NFS var.

 

Det har vært noen gullkorn etter dette, men det begynte å gå dårlig når EA Black Box kastet seg i bølgene som oppsto med Fast&Furious.

 

Likte konseptet med NFSHP, men den uendelige gummistrikken og styring som var hakket mer arkade enn jeg foretrekker gjør meg til en av avvikerene som ikke synes at NFSHP var så fantastisk.

Endret av Whitefall
Lenke til kommentar

Du leser ikke hva jeg skriver. Det er kun Criterion pr dags dato som forstår hva NFS er (burde være) og -var-. Mine favorittspill i serien er NFS, NFS2, 3 og Porsche

 

Kan være jeg misforsto litt da, får beklage den. ;) Dog synes jeg fortsatt at Criterion kan tone ned Burnout-vibbene litt og gi spillerene litt mer kontroll over hvor arkade de vil ha spillet. Jeg mener ikke å skru det opp til simulator, det er tross alt NFS, ikke Forza. Men gummistrikk og autodrift blir iallefall litt i overkant, og jeg hadde iallefall satt pris på å kunne gå i innstillinger og velge hvor mye hjelp jeg egentlig behøver.

Endret av Whitefall
Lenke til kommentar

Folk som hevder at Criterion vet hva NFS er, var og bør ver, er historieløse unger uten peiling ;D.

 

Criterion kan lage Burnout, og bør holde seg til det. Burnout Paradise var et fantatisk spill. Men det er IKKE NFS.

 

NFS skal være hakket mer realistisk enn NFS. Det skal være en mellomting mellom totalt overdreven arcade og Forza / GT5.

 

Som flere poengterer så var de første spillene i serien den beste. Og eneste som virkelig levde opp til hva NFS skal være.

 

Den klart beste tittelen per dags dato er uten noen som helst tvil NFS 5 - Porche 2000 / Porche Unleashed (alt ettersom hvilken side av atlantern man befinner seg).

 

Lenke til kommentar

Jeg kjøper KUN nfs spill laget av Criterion. Det er kun de som er kompetent nok til å forstå hva NFS er og var..

 

Er uenig på alle mulige måter. Criterion serverer oss bare rene rebranding av deres Burnout spill. Bare denne gangen har de slengt inn noen politibiler, og volla. Dette er rett og slett BURNOUT spill, og de har selvsagt beholdt den samme arcade følelsen fra spillene deres.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er uenig på alle mulige måter. Criterion serverer oss bare rene rebranding av deres Burnout spill. Bare denne gangen har de slengt inn noen politibiler, og volla. Dette er rett og slett BURNOUT spill, og de har selvsagt beholdt den samme arcade følelsen fra spillene deres.

 

Joda. Men hvis du skal sammenlikne med f.eks blackbox og andre utviklere som har vært med i de senere NFS spillene, så er det etter min mening Criterion som greier det best. NFS1 er fortsatt min favoritt og jeg spiller det fortsatt på mobilen min :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...